מכבי תל אביב רשמה ניצחון ליגה ראשון בעידן של מלאדן קרסטאיץ', אחרי שגברה 1:2 על מכבי פתח תקווה במשחק החוץ באצטדיון שלמה ביטוח. שני שערי בזק ב-דקות הראשונות של מתן חוזז (2 ועדן שמיר (6) מבישולים של אילון אלמוג הספיקו לצהובים. אדניי (41) הצליח לצמק את התוצאה עוד לפני סיום המחצית הראשונה.

הרכב פותח

קרסטאיץ' בחר לערוך מספר שינויים בהרכב של הצהובים. בקו ההגנה מכבי פתחה עם ג'ראלדש בצד ימין. בלטקסה, נחמיאס וסבוריט פתחו במרכז ההגנה ודוידזאדה בצד שמאל. 

עדן שמיר המשיך לקבל קרדיט במרכז הקישור לצידו של גבי קניקובסקי. בהתקפה פתח המאמן עם חוזז, אילון אלמוג ואדוארדו גררו.

מחצית ראשונה

השינויים בחלק הקידמי הניבו את השער הראשון כבר בדקה ה-2. אילון אלמוג מצא את חוזז בכדור עומק נהדר והאחרון לא התבלבל מול ינקו והעלה את מכבי ליתרון מוקדם. 0:1 למכבי!

עברו 3 דקות בלבד ומכבי הכפילה את היתרון. כדור קרן שהרים קניקובסקי משמאל הורחק עד לאלמוג שניסה לבעוט מהאוויר, הכדור קפץ לתוך הרחבה ומשם עדן שמיר המשיך לקורה ונימה. 0:2 למכבי!

אלמוג, שפתח את המשחק מצויין עם שני בישולים כמעט וכבש את השלישי בדקה ה-8 עם בעיטה מ-20 מטרים שחמקה סנטימטרים מהקורה של ינקו. מכבי המשיכה לשלוט במשחק ולעשות כל העולה ברוחה וגם גררו נכנס לרשימת המחמיצים אחרי שניסה את כוחו בהתקפה מתפרצת אבל הבעיטה שלו מ-16 מטרים לא הייתה למסגרת.

השילוב של חוזז ואלמוג כמעט ומצא את השלישי בדקה ה-28 אחרי שאלמוג שוב מצא את חוזז שהפעם נבלם על ידי ינקו. בדקה ה-41, בניגוד למהלך המשחק, מכבי פ"ת הצליחה לצמק את התוצאה משער של אדניי אחרי בעיטה שפגשה את המשקוף ונגיחה בריבאונד מול שער ריק. 1:2 היית תוצאת המחצית הראשונה.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה באופן שקול. בעוד פתח תקווה קיוותה למצוא את שער השיוויון, הצהובים ניסו בהתקפות מעבר מהירות למצוא את השלישי במשחק אבל חוסר דיוק במסירה האחרונה מנע זאת בניסיונות של אלמוג וחוזז בדקות הראשונות של המחצית השנייה.

גם נגיחה של נחמיאס מכדור קרן של חוזז פספסה בסנטימטרים את הקורה של ינקו והלחץ המשיך.

בדקה ה-66 ערכה מכבי חילוף כפול כשסטיפה פריצה נכנס במקומו של אילון אלמוג וברנדלי קובאס במקום מתן חוזז. בהמשך ביקש קרסטאיץ' להמשיך ולשלוט במרכז המגרש והכניס את גלזר על חשבונו של גררו.

המשחק המשיך להיות שקול ובדקות האחרונות גם איל גולסה נכנס במקומו של קניקובסקי, אבל שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים קורצים ובסיום מכבי רשמה ניצחון חוץ בפ"ת.