מכבי ׳שחר׳ פגשה את היריבה מרעננה במסגרת המחזור ה-14 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו אל המפגש מהמקום ה-2 כשהמרחק מהפסגה עומד על 3 נקודות. מנגד היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-8 בטבלה. מאמן הקבוצה, אורי דוד, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה מהמחזור הקודם. באגף הימני פתח אורי הלוי, בחוד קיבל את חולצת ההרכב עומר פרוכטמן ומתחת לחלוץ פתח עידו מזרחי במקומו של אוסקר גלוך החולה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אריאל בלסון (יונתן פז, 21׳), שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, אורי הלוי (עמית צור, 57׳), אנר אושמנדי (קרלוס ריברה, 73׳), עידו מזרחי (עומרי ג׳רפי, 57׳), בר לין ועומר פרוכטמן (יקיר זילברמן, 46׳).

מחצית ראשונה
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה בשליטה של הצהובים והדבר בא לידי ביטוי בשני מצבי הבקעה של עידו מזרחי. בדקה ה-11 עילאי תומר הרים כדור מהאגף הימני, מזרחי נגח אך הכדור נבלם על ידי ההגנה ויצא ללקרן. דקה לאחר מכן מזרחי קיבל את הכדור ברחבה, הוא בעט ברגל שמאל אך הכדור נקלט אצל שוער היריבה, אופק מליקה.

בדקה ה-28 הצהובים יצאו למתפרצת. אורי הלוי שלח את עומר פרוכטמן בכדור עומק, הוא התקדם אל תוך הרחבה ובעט אל המסגרת אך מליקה הדף. את בעיטת הריבאונד הלוי בעט אך מליקה היה קרוב לחסום את הבעיטה.

בדקה ה-43 אנר אושמדני הרים כדור קרן מסובב אל השער, מליקה הציל את הכדור לקרן.

מחצית שניה
פתיחת המחצית השניה הייתה יחסית שקולה, שתי הקבוצות לא הצליחו לייצר מצבי הבקעה.

בקדה ה-54 רעננה הגיעה למצב הטוב ביותר שלה במשחק. כדור קרן הגיע אל ראשו של בן כהן שהגח למסגרת, תומר אלון הגיב טוב והדף את הכדור לקרן. דקה לאחר מכן טל תורג׳מן איים מרחוק לזכות האורחים, שוב אלון היה במקום להדוף לקרן.

בדקה ה-74 מכבי כמעט ועלתה ליתרון. יונתן פז קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה ברגל שמאל שפגשה את המשקוף.

בדקה ה-84 זה נכנס עבור מכבי. בר לין קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא שחרר בעיטה שפגשה את הקורה, קרלוס ריברה הגיע ראשון לבעוט מקרוב את הכדור פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-90 צמד מצבים למכבי. עומרי ג׳רפי נשלח קדימה וניסה להקפיץ מעל השוער אך מליקה הצליח לקלוט. דקה לאחר מכן יקיר זילברמן בעט מסף הרחבה כדור שהלך מעט מעל השער. בסיום התוצאה נשארה 0:1 למכבי.