קרן מועדון הכדורגל של מכבי תל אביב (ע"ר) וארגון "פתחון לב" המשיכו בסוף השבוע האחרון את שיתוף הפעולה המוצלח ביניהם עם קמפיין "עוטפים בחום", במסגרתו נתרם על ידי אוהדי הקבוצה ביגוד חם שהועבר לטובת נזקקים.

משפחת מכבי – האוהדים, השחקנים ואנשי המועדון כאחד – התגייסה שוב במלוא עוצמתה והשיא הגיע אמש במשחק הבית מול הפועל ב"ש. ההתגייסות המרשימה הביאה לאיסוף ש כ-650 ק"ג של ביגוד, הנעלה ופרטי לבוש לחורף. אלו מתווספים לאלפי הבגדים שנאספו במהלך הקמפיין המתקיים באופן מסורתי במהלך חודשי החורף הקר. 

הפריטים הנתרמים ביותר במסגרת הקמפיין היו קפוצ'ונים וסווטשרטים מחממים, כאשר בנוסף ניתן היה למצוא מגוון פריטים רחב שנע ממעילים ועד צעיפים וכובעים. זו ההזדמנות להזכיר כי מי שעדיין לא תרם יכול לעשות זאת בימים הקרובים בחנות הדגל הרשמית של מכבי באיצטדיון בלומפילד, בה תחכה לכם עמדת התרמה של עוטפים בחום. 

קמפיין 'עוטפים בחום' התקיים זו השנה החמישית ומתמקד בכל שנה באיסוף בגדי חורף למען נזקקים. קהילת מכבי הצליחה לתרום במהלך השנים האחרונות עשרות אלפי פריטים, כאשר פעילות זו היא אחת מני רבות במהלך השנה של קרן מכבי למען הקהילה.