מכבי תגיע מחר (ב', 20:30) לאיצטדיון סמי עופר ותתארח אצל מכבי חיפה במשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-16 של ליגת הבורסה לניירות ערך. יממה לפני דיבר היום (ראשון) המאמן מלאדן קרסטאיץ' לקראת המפגש מול הירוקים. 

עוד באתר לקראת הערב

"אנחנו מצפים למשחק שהוא סוג של דרבי", אמר קרסטאיץ' בפתיחת דבריו, "אנחנו יודעים שזה משחק חשוב מאוד לכל האוהדים, למועדון ולשחקנים. אנחנו מכינים את הכל מהצד שלנו כדי להיות מוכנים. זה משחק מיוחד עבורנו, אנחנו לא חושבים על פער הנקודות, עבורנו חשוב מאוד שנשחק עם ביטחון במשחק הזה".

"הם (חיפה) בכושר טוב, אבל גם מכבי בכושר טוב יותר מבעבר", הוסיף המאמן, "תהיה מחר אווירה טובה, אנחנו המועדון הגדול בישראל ואנחנו צריכים לשחק כך. הרבה אנשים חושבים שחיפה אולי פייבוריטים אבל מבחינתי זה 50:50, זה דרבי, אנחנו צריכים לתת את המקסימום ולהיות מרוכזים במשך 90 דקות. פרטים קטנים הם אלה שיעשו את ההבדל על המגרש".

על כך שמכבי מגיעה לאחר ניצחון על מכבי פ"ת במחזור האחרון הוסיף: "הראינו שיפור בדרך המשחק שלנו וב-30-40 הדקות הראשונות היינו ישירים ויצרנו הרבה מצבים. אנחנו צריכים להשתפר עוד גם בהתקפה וגם בהגנה ומחר נצטרך להיות מרוכזים במה שאנחנו מכינים. אם ניתן 100 אחוז אני בטוח שנשיג תוצאה טובה".