מכבי תל אביב תארח במוצ"ש (20:00) את הפועל באר שבע למשחק מסקרן במסגרת המחזור ה-17 של ליגת הבורסה לניירות ערך. היום (חמישי) דיבר המאמן מלאדן קרסטאיץ' על המשימה שמחכה לקבוצה באיצטדיון בלומפילד במשחק שיפתח עבור הצהובים שבוע של 3 משחקים ב-7 ימים.

"ניתחנו את המשחק מול חיפה, יש לנו עוד יומיים עד למשחק הקרוב ואנחנו עושים הכל כדי להרים את הקבוצה", אמר קרסטאיץ' בפתיחת דבריו, "ברור שקשה לחזור אחרי משחק כזה, זה קשה לנו ולקבוצה אבל אנחנו חייבים ללמוד מהמשחק האחרון, וכולנו, הצוות והשחקנים, חייבים להבין שאחנו במועדון גדול עם הרבה אחריות. אנחנו צריכים לעשות את הטוב ביותר שלנו כבר במשחק הקרוב ולהראות לאוהדים, בכלל בישראל, שחזרנו למסלול ולעשות את הטוב ביותר שלנו כדי לנצח. חשוב מאוד להבין שיש ציפיות גבוהות ואנחנו צריכים להראות לאוהדים שהם יכולים לסמוך עלינו".

לקראת ב"ש:

"זה עוד משחק קשה. ב"ש לא הפסידה עד כה בליגה העונה, אנחנו מכבדים אותם. התוצאות שלהם לא הושגו בטעות, הם משחקים טוב, זו קבוצה טובה מאוד. אנחנו צריכים להראות לכולם שאחנו ראויים להיות חלק ממכבי וזה אומר לשחק הכי טוב שאפשר, להתרומם מעל הסיטואציה, אלה זמנים קשים עבורנו, הפסדנו משחק חשוב, אבל אנחנו צריכים להתעלות, להראות אופי ולהציג משחק טוב".

על מצב הסגל:

"יש לנו כמה בעיות, לא רק בגלל אימונים או פציעות אלא גם שפעת. יש מספר שחקנים עם פציעות שרירים קלות, אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה. זה נורמלי, יש לנו סגל טוב ומספיק שחקנים. מה שחשוב הוא שיש לנו מספיק שחקנים ואנחנו עושים הכל כדי להתכונן בדרך הטובה ביותר".