מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) הפסד 3:2 למכבי חיפה בסמי עופר. סבוריט (2) ועדן שמיר (15) כבשו שני שערים מוקדמים למכבי. אבל היתרון החזיק עד לדקה ה-77 עם שער מצמק של שרי. דוניו (79) ודוד (87) הפכו את התוצאה.

הרכב פותח:

מלאדן קרסטאיץ' בחר לפתוח במערך זהה לזה שניצח את מכבי פ"ת במחזור האחרון, אך ערך שני שינויים בהרכב. מאור קנדיל פתח בעמדת המגן הימני במקומו של ג'ראלדש ושיתף פעולה לצידם של מתן בלטקסה, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס ואופיר דוידזאדה.

עדן שמיר המשיך לקבל קרדיט בקישור אליו הצטרף דן גלזר במקומו של גבי קניקובסקי. מתן חוזז, אילון אלמוג ואדוארדו גררו המשיכו לאייש את השלישייה הקידמית.

מחצית ראשונה

בהתקפה הראשונה במשחק מכבי השיגה כדור קרן מצד ימין שתורגם לשער ראשון. מתן חוזז הרים, דוידזאה נגח אחורה וסבוריט השלים בנגיחה פנימה. 0:1 למכבי!

חיפה לחצה וניסתה לחזור מהר למשחק אבל בדקה ה-15 התקפה צהובה הסתיימה במהלך נהדר של עדן שמיר, שהסתיים בסיבוב על קו 16 מטרים ובעיטה אל חיבורי הקורות של כהן ופנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-21 כדור חופשי של חיפה כמעט ותורגם לשער מצמק אבל הבעיטה של גולדברג פגשה את קורת שערו של פרץ. 

המשחק המשיך אמנם להיות בשליטה של חיפה אבל התקפות המעבר המהירות של הצהובים כמעט והניבו את השלישי בדקה ה-25 כשחוזז מצא את גררו שהמשיך בבעיטה מהרחבה אבל הפעם ג'ק כהן היה במקום. דקה לאחר מכן כהן שוב היה במקום לעצור בעיטה של אלמוג מ-25 מטרים.

בסיום המחצית הראשונה הצהובים ירדו ביתרון שני שערים.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכב. אחרי דקות של לחץ על שערו של פרץ שסחטו מהשוער 2 הצלות של שערים בטוחים, ערכה מכבי חילוף כפוי ראשון. אילון אלמוג נפצע ברגלו ואת מקומו תפס גבי קניקובסקי.

בדקה ה-64 ערכה מכבי חילוף כפול כשגררו וחוזז פינו את מקומם לטובת פריצה וטל בן חיים.

בדקה ה-77 מכבי חיפה ניצלה טעות של פריצה וחטפה כדור שהגיע לשרי שהפעם מול פרץ כבש וצימק. 1:2 למכבי. חלפו 2 דקות וחיפה ניצלה שוב טעות בהגנה וכבש את שער השיוויון אחרי שדוניו השתלט על כדור עומק ומקרוב הכניע את פרץ. חיפה איזנה ל-2:2.

חיפה המשיכה ללחוץ בדקה ה-87 השלימה מהפך. כדור עומק לצד שמאל מצא את אצילי לא מכוסה. האחרון העביר רוחב שהגיע לדין דוד שמקרוב כבש את השלישי. 2:3 לחיפה.