מכבי תל אביב רשמה הערב (שבת) ניצחון דרמטי וענק בדרבי התל אביבי אחרי שגברה 2:3 על הפועל משער של ג'ורג'ה יואבנוביץ' בדקה ה-93. המשחק נפתח בסערה צהובה עם שער של פריצה בדקה ה-3. הפועל חזרה למשחק משער של בן ביטון (26). קניקובסקי (51) השיב את היתרון לצהובים אחרי בישול אומן שני של ביטון. התערבות ה-ואר (67) בתום מהלך של הפועל קבע שער שיוויון של דוידה. ואז הגיעה הדקה ה-93, מסירת עומק נוספת של ביטון מצאה את החלוץ הסרבי שמקרוב קבע את תוצאת המשחק. 

פרי גיים

מכבי תל אביב עלתה הערב (שבת) לדרבי התל אביבי השני של העונה. הצהובים התארחו אצל הפועל תל אביב למשחק המרכזי של המחזור ה-22 בליגת הבורסה לניירות ערך שנערך באיצטדיון בלומפילד. 

מאמן מכבי מלאדן קרסטאיץ' בחר לעלות הרכב דומה לזה שניצח את הפועל קריית שמונה במחזור האחרון כאשר השינוי היחיד היה הכללתו של אילון אלמוג ב-11 על חשבון טל בן חיים. סטיפה פריצה ודן ביטון שיתפו איתו פעולה בחלק הקדמי, כשעדן שמיר, דן גלזר וגבי קניקובסקי תפסו את המקום בקישור חוליית ההגנה הורכבה מאנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט, עידן נחמיאס ואופיר דוידזאדה, לפני השוער דניאל פרץ.

מחצית ראשונה

3 דקות בלבד מפתחת המשחק פריצה הוריד עם העקב כדור לביטון במרכז המגרש, האחרון ניער ממנו שני שחקני הפועל בדריבל נהדר והכניס כדור עומק חזרה לפריצה שבאחד על אחד לא התבלבל וכבש. 0:1 למכבי!

ביטון המשיך בפתיחה מעולה ואיים על שערו של שטקוס בבעיטה מ-20 מטרים אבל השוער של האדומים הפעם היה במקום. בדקה ה-11 המשחק נעצר אחרי שנזרקו אבוקות מיציעי הפועל וכעבור 4 דקות חודש.

בדקה ה-26 הפועל בהתקפה המסוכנת הראשונה שלה במשחק אחרי בלבול בהגנה של הצהובים מצליחה לחזור למשחק אחרי שבן ביטון מתוך הרחבה בעט בסיבוב לפינה ופנימה – 1:1.

המשחק נעצר שוב והפעם בגלל זריקת חפצים מיציע אוהדי הפועל לעבר דן ביטון בעט שניסה להגביהה כדור קרן. אחרי שחודש המשחק פריצה היה קרוב לכבוש את השני שלו במשחק אחרי כדור רוחב של ג'ראלדש שמצא את רגלו של הקרואטי שתוך כדי תנועה בעט אל עבר שערו של שטקוס, אך הכדור חמק מהמשקוף. בדקה ה-42 שוב פריצה כמעט וניצל הגנה לא מוכנהשל האדומים ואחרי נגיחה של שמיר לתוך הרחבה המשיך את הכדור החוצה.

פריד הוסיף למחצית 6 דקות בעקבות שתי העצירות הארוכות משריקת הפתיחה והצמד ביטון את פריצה כמעט והוריד את הצהובים להפסקה ביתרון אבל החלוץ הקרואטי מזווית קשה התקשה למצוא את הרשת.

מחצית שניה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של הצהובים. 5 דקות משריקת הפתיחה מכבי ניצלה חטיפת כדור של ג'ראלדש, שהמשיך לפריצה ומשם לביטון שבמסירת אומן מצא עם העקב את קניקובסקי, האחרון דייק אל חיבורי הקורות ופנימה. 1:2 למכבי!

בדקה ה-56 ערכו הצהובים את החילוף הראשון במשחק כשיובאנוביץ' נכנס על חשבונו של אילון אלמוג.

בזמן שמכבי חיפשה את השלישי דווקא התקפה של הפועל מצאה את אזולאי ברחבה, האחרו נגח לשערו של פרץ שהדף, אך דוידה כבש מקרוב פנימה. פריד אמנם שרק לנבדל, אך בהתערבות ה-ואר, קבע שער שיוויון להפועל. 2:2.

בדקה ה-83 דניאל פרץ הציל את מכבי ממהפך אדום אחרי שעצר על קו השער בעיטה של איינבינדר מתיבת החמש. בדקה ה-87 טל בן חיים נכנס על חשבונו של סטיפה פריצה. בדקה ה-90 גם שרן ייני נכנס במקומו של עדן שמיר.

כשהיה נראה שהמשחק הגמור בדקה ה-92 הגבהה לרחבה של  האדומים הסתיימה בהשתלטות של יובאנוביץ' ובנגיעה הוא כבש את שער הניצחון של הצהובים. 2:3 ענק למכבי. הדרבי נשאר צהוב!