מכבי תל אביב גברה הערב (שבת) 0:1 על עירוני קרית שמונה במסגרת המחזור ה-21 בליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים לחצו משריקת הפתיחה על שער האורחת אבל התקשו להכניע את ברטקוס שרשם משחק מעולה בשער קרית שמונה. בדקה ה-65 נכנס למשחק בהופעת בכורה חלוץ הרכש החדש של מכבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ', וזה לקח לו בדיוק 3 דקות עד שקיבל כדור רוחב מביטון ומתוך הרחבה הרשית ורץ לחגוג עם שער 11 את שערו הראשון במדים הצהובים. הצהובים ניצחו שבוע לפני הדרבי השני של העונה.

פרי גיים

אחרי הניצחונות על מ.ס אשדוד בליגה ומכבי יפו בגביע, מכבי תל אביב הגיעה היום (שבת) לאיצטדיון בלומפילד במטרה להמשיך את המומנטום. הצהובים אירחו את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת הבורסה לניירות ערך.

חלוץ הרכש החדש של מכבי, ג'ורג'ה יובאנוביץ', נכלל בסגל של המאמן מלאדן קרסטאיץ' ופתח על הספסל. מנגד, הבלם ז'וסואה סה נותר הפעם מחוץ לרשימת 20 השחקנים. מבחינת ההרכב הפותח, קרסטאיץ' החזיר ל-11 את אנריק סבוריט שהוצב כבלם. טל בן חיים, דן ביטון וסטיפה פריצה הרכיבו את החלק הקדמי. 

מחצית ראשונה

20 דקות ראשונות בשליטה מוחלטת של הצהובים, רק בדקה ה-19 מכבי רשמה הזדמנות ראשונה אחרי פריצה של בן חיים מצד שמאל, חלף על פני השומר שלו אבל הבעיטה שלו נעצרה אצל ברטקוס.

בדקה ה-28 הזדמנות נוספת של הצהובים בכדור חופשי מצד ימין אבל הכדור של דן ביטון חמק מהמשקוף. מכבי המשיכה לשלוט במשחק לאורך כל המחצית אבל לא ניצלה את ההזדמנויות הבודדות שהיו לה כשגם פריצה נכנס לרשימת המחמיצים כשכדור שבעט מ-16 מטרים נעצר אצל ברטקוס.

בדקה ה-43 חטיפת כדור של פריצה סמוך לרחבה הסתיימה בבעיטה שלו ששוב מצאה את ברטקוס מוכן. כדור הקרן הוביל לעוד הזדמנות של הצהובים כשבן חיים השתלט על כדור עומק ובעט מזווית קשה ושוב ברטקוס הדף.

מחצית שנייה

המחצית נפתחה ללא שינויים בהרכב. עם פתיחת המחצית השנייה פריצה של ביטון הסתיימה בהכשלה של הקשר ברחבת קרית שמונה, אך השופט דוד פוקסמן, שנעזר גם בואר פסק להמשיך את המשחק.

בדקה ה-60 ערכה מכבי חילוף כפול: ג'ורג'ה יובאנוביץ' רשם את הופעת הבכורה שנכנס לקול תשואות הקהל במקומו של עדן שמיר. מתן חוזז נכנס על חשבונו של טל בן חיים. בדקה ה-64 נגיחה של יובאנוביץ' כמעט והפתיעה את ברטקוס אבל הכדור חמק מעל למשקוף. גם ניסיון של ביטון מ-16 מטרים מצא את ברטקוס במשחק מצויין עומד במקום כדי לעצור.

ואז זה הגיע. בדקה ה-68 התקפה של הצהובים במרכז המגרש הסתיימה בכדור שמצא ביטון את יואנוביץ' והאחרון בנגיעה לא התבלבל וכבש את שער הבכורה שלו בצהוב. 0:1 למכבי!

בדקה ה-76 פריצה כמעט והכפיל את התוצאה אחרי שבעט מ-5 מטרים כדור שחלף סמוך לקורה. בדקה ה-86 נכנס איל גולסה במקומו של דן ביטון. בדקות האחרונות נכנס גם גולסה במקומו של דן ביטון ואילון אלמוג נכנס במקומו של סטיפה פריצה.