מכבי תל אביב רשמה הערב (ראשון) ניצחון ליגה רביעי ברציפות אחרי שגברה 0:2 על הפועל חיפה במסגרת המחזור ה-23 בליגת הבורסה לניירות ערך. אחרי מחצית מאופסת, סטיפה פריצה (54) דייק מהנקודה הלבנה אחרי עבירה שנעשתה ברחבה על מתן בלטקסה. האחרון הכפיל את התוצאה בדקה ה-71 אחרי נגיחה נהדרת למשקוף ופנימה. 

הרכב פותח

מלאדן קרסטאיץ' ערך מספר שינויים בהרכב מזה שפתח נגד איינדהובן ביום חמישי. הבלם הפורטוגלי, ז'וסואה סה, ערך את הופעת הבכורה בהרכב של הצהובים לצידו של עידן נחמיאס. בעמדות המגנים פתחו אנדרה ג'ראלדש ואופיר דודיזאדה. 

דן גלזר פתח בקישור לצידם של מתן חוזז, גבי קניקובסקי ודן ביטון. בחוד ההתקפה שיתפו פעולה ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסטיפה פריצה.

מחצית ראשונה

אחרי 25 דקות שקולות כשדווקא הפועל חיפה רשמה שני מצבים קורצים, מכבי רשמה את ההזדמנות הראשונה במשחק אחרי פריצה נהדרת של חוזז מימין וניסיון בעיטה של ג'ראלדש מתוך הרחבה, אך הכדור עלה מעל לשער. בהמשך גם חוזז ניסה את כוחו מ-16 מטרים אבל לויטה היה במקום להדוף.

עד סיום המחצית אלון תורג'מן רשם עוד שתי הזדמנויות אבל מצא את דניאל פרץ מוכן בשער ובסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו ללא שערים להפסקה.

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה ערכה מכבי חילוף משולש: מתן בלטקסה, טל בן חיים וברנדלי קובאס נכנסו על חשבונם של מתן חוזז, דן ביטון ונחמיאס.

עברו 6 דקות מפתיחת המחצית השנייה בהן מכבי לחצה על שערו של לויטה ובדקה ה-51 עבירה על מתן בלטקסה ברחבה תורגמה לכדור עונשין מ-11 מטרים. פריצה דייק לפינה השמאלית של לויטה ופנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-65 ערך קרסטאיץ' חילוף נוסף כשג'ורג'ה יובאנוביץ' פינה את מקומו לטובת איל גולסה. בדקה ה-71, מי שסחט את הפנדל הראשון כבש את השני. כדור חופשי של קובאס מש-18 מטרים מצא את הראש של בלטקסה שנגח נהדר למשקוף ופנימה. 0:2 למכבי!

בדקה ה-77 מכבי ערכה את החילוף החמישי, שרן ייני נכנס במקומו של זו'סואה סה. בהמשך קובאס היה קרוב פעמיים בבעיטה מ-16 מטרים אבל מצא את לויטה מוכן בשער.