פרי גיים

מכבי תל אביב עלתה הערב (חמישי, 19:45) לאחד המשחקים היוקרתיים והמסקרנים שלה באירופה בשנים האחרונות. הצהובים אירחו את פ.ס.וו איינדהובן בבלומפילד למשחק הגומלין במסגרת שלב הנוקאאוט הראשוני של הקונפרנס בקרב מכריע על הכרטיס לשמינית הגמר.

ההולנדים היו אלה שניצחו 0:1 במשחק הראשון באיצטדיון פיליפס והשיגו מקדמה מינימלית לפני ההגעה לישראל. הפעם המאמן מלאדן קרסטאיץ' בחר לעלות הרכב התקפי שכלל מספר שינויים. שרן ייני, ברנדלי קובאס קיבלו את המקום ב-11 כאשר אנריק סבוריט, שנעדר במשחק הליגה האחרון, חזר גם הוא להרכב. סטיפה פריצה וג'ורג'ה יובאנוביץ' הובילו פעם נוספת את החוד.

מהעבר השני התייצבה פ.ס.וו שהגיעv לישראל עם ערן זהבי, שחזר לבלומפילד לראשונה כשחקן קבוצה יריבה. הישראלי פתח בחוד של האורחת ושיתף פעולה עם מריו גצה ונוני מדואקה בהרכב של המאמן רוג'ר שמידט. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחו עם שליטה במרכז השדה ובדקה ה-12 דן ביטון כמעט וכבש את הראשון אחרי התקפה שהתנהלה מצד ימין והסתיימה במסירה של פריצה לביטון שנגח סמוך לקורה.

המשחק המשיך להתנהל בעיקר במרכז המגרש כשאיינדהובן החלה ככל שחלפו הדקות לשלוט במשחק ומכבי ניסתה לצאת להתקפות מעבר מהירות, אך שתי הקבוצות התקשו להגיע למצבים.

לקראת סיום המחצית גבי קניקבוסקי עוד ניסה את כוחו בבעיטה מ-16 מטרים שמצאה את שוער איינדהובן מוכן ובסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו להפסקה ללא שערים.

מחצית שנייה

מכבי עלתה למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב ובדקה הראשונה של המחצית פריצה המשיך כדור שטוח ברחבה לקורת שערה של איינדהובן.

בדקה ה-59 עצר השופט האוסטרי את המשחק אחרי שנזרקו חפצים למגרש והורה לשחקנים לרדת לחדר ההלבשה. השחקנים שבו לכר הדשא כעבור 5 דקות והמשחק המשיך עם ניסיון של פריצה בנגיחה להפתיע את דרומל בשער.

בדקה ה-81 ערך קרסטאיץ' את החילוף הראשון כשמאור קנדיל החליף את עידן נחמיאס שנפצע.

בדקה ה-85 עלתה איינדהובן ליתרון אחרי בעיטה של ורטסן מ-16 מטרים שפגע בגב אחד מהשחקנים וחדר פנימה. 0:1 לאיינדהובן. במכבי ערך קרסטיאץ' חילחוף כפול כשהכניס את טל בן חיים ואיל גולסה במקומם של דן ביטון וברנדלי קובאס. בדקה ה-88 פריצה בעט מ-6 מטרים כדור שמצא תא דרומל מוכן בשער.

הצהובים חזרו למשחק ובדקה ה-90 אנריק סבוריט איזן את התוצאה אחרי הרמה של קניקובסקי מצד שמאל. השופט האוסטרי הוסיף 9 דקות למשחק בעקבות ההפסקה במהלך המחצית השנייה.