אחרי ה-1:1 מול פ.ס.וו איינדהובן ביום חמישי האחרון מכבי תשוב מחר (שני) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים יתארחו אצל הפועל נוף הגליל למשחק במסגרת המחזור ה-24 ויממה לפני דיבר היום המאמן מלאדן קרסטאיץ' במסיבת עיתונאים לקראת ההתמודדות.

מכבי תגיע לאחר המשחק נגד פ.ס.וו בקונפרנס ליג וכשנשאל על כך קרסטאיץ' ענה: "המשחק נגד פ.ס.וו היה בעבר, אם אנחנו רוצים להשיג תוצאה טובה אנחנו לא צריכים להתרכז במה שהיה בעבר, ניתן את המקסימום שלנו במשחק הקרוב, היו לנו שני משחקים טובים אבל עכשיו אנחנו צריכים להתרכז בליגה".

"בטוח שמצפה לנו משחק קשה, קשוח וחשוב מאוד", הוסיף, "יש להם את השאיפות שלהם בגלל המצב שלהם בטבלה, לנו יש את המטרות שלנו ואני חושב שהשחקנים יודעים ומבינים שאם אנחנו רוצים להשיג את התוצאה שאנחנו רוצים צריך לתת את המקסימום. אם נמעיט בערכם יהיו לנו בעיות, אני בטח שהשחקנים מבינים זאת והם יתנו את הכל".

על מצב הסגל לקראת המשחק:

"נראה אחרי האימון היום. מהיום הראשון פה היו לנו הרבה בעיות של מחלות או פציעות. אין לנו עדיין תמונה ברורה לגבי מחר, אבל כמו שאמרתי, יש לנו סגל של 25 שחקנים ומי שיהיה על המגרש צריך לתת את המקסימום. אנחנו עובדים בשביל מכבי ולא מכבי בשבילנו".

על המיקום של הקבוצה בטבלה אמר: "אני מסתכל רק על הקבוצה שלי והמשחק הבא הוא החשוב ביותר שיש. ננסה להשיג את המיקום הכי טוב שנוכל לפני הפלייאוף".

לסיום נשאל קרסטאיץ' לגבי המפגש הקודם בין הקבוצות בבלומפילד שהסתיים בתיקו וענה: "אני מכיר את המשחק הזה, זה מראה למה אנחנו צריכים להציג מחר יכולת גבוהה".