מכבי תל אביב תעלה מחר (חמישי, 19:45) לאחד המשחקים המסקרנים שלה באירופה בשנים האחרונות. הצהובים יתארחו אצל פ.ס.וו איינדהובן למשחק הראשון מבין שניים בשלב הנוקאאוט הראשוני של הקונפרנס ליג והערב דיברו המאמן מלאדן קרסטאיץ' והקפטן שרן ייני על מה שצפוי לקבוצה בהתמודדות באיצטדיון פיליפס בעיר ההולנדית.

קרסטאיץ': "באנו כדי להשיג תוצאה טובה"

"אנחנו מצפים למשחק, פ.ס.וו קבוצה טובה מאוד עם סגל נהדר ואנחנו יכולים לצפות למשחק קשה", אמר קרסטאיץ', "זו המחצית הראשונה. אנחנו מצפים גם למשחק השני בישראל. אני מצפה שהשחקנים שלנו ימשיכו לשחק בקצב גבוה וכמובן שאנחנו מכבדים את היריבה אבל לא באנו כתיירים, באנו כדי להשיג תוצאה טובה. זו הפילוספיה שלי, אני תמיד אנהג ככה, נגד כל יריבה ולא רק נגד פ.ס.וו".

"אני מצפה למשחק מחר", הוסיף, "אני בטוח שהשחקנים יודעים טוב למה אנחנו מצפים, שהם מוכנים ואין לי ספק שהם יספקו הופעה טובה מחר".

על כך שמדובר ביריבה איכותית מאוד אמר המאמן: "כדורגל הוא החיים שלנו, אנחנו לא יכולים לבחור את היריבות שלנו. פ.ס.וו בכושר טוב אבל אנחנו צריכים לשחק נגדם. אם אנחנו רוצים לבנות את מכבי כקבוצה חזקה כפי שהיתה בעבר אנחנו צריכים להבין שיש גם משחקים קשים שמצפים לנו, אנחנו צריכים לספק את הטוב ביותר שלנו בכל משחק ולתת את המקסימום בכל משחק. אנחנו רוצים לחגוג עם האוהדים שלנו, הם מאמינים בנו ואנחנו מאמינים בהם".

ייני: "אנחנו מחכים למשחקים כאלה"

הקפטן שרן ייני התייחס גם הוא למשחק היוקרתי שמחכה לקבוצה ואמר: "נחמד מאוד לשחק במסגרות האירופאיות. אנחנו מחכים למשחקים כאלה, זו הסיבה שאנחנו משחקים, כדי לשחק באיצטדיונים כאלה ונגד קבוצות כאלה. אנחנו מוכנים לאתגר, אנחנו רוצים לאתגר את עצמנו כל הזמן, אנחנו רוצים להילחם. אנחנו יודעים שזו קבוצה מצוינת, אבל באנו להיאבק ולהראות מי אנחנו".

על המפגש מול ערן זהבי, שמשחק כידוע בפ.ס.וו, אמר: "הוא חבר, אנחנו יודעים שהוא מצליח, כולנו מעריכים אותנו מאוד ומאחלים לו רק טוב, מלבד במשחק מולנו. אנחנו רוצים שיבקיע כמה שיותר אבל שוב, לא נגדנו. הוא מכיר אותנו, אני בטוח שהוא דיבר עם הצוות של פ.ס.וו על מי אנחנו ומה אנחנו עושים. הם יהיו מוכנים וגם אנחנו".

על ההשפעה של הניצחון בדרבי בשבת האחרונה הוסיף הקפטן: "זה היה ניצחון של אופי, הראנו שאנחנו הולכים על הניצחון לא משנה כמה המשחק קשה ואיזו דקה זו. היה לנו חשוב להשיג תוצאה כזו וכמובן שזה נהדר".

על הקושי במפגש מול היריבה מחר אמר: "פ.ס.וו קבוצה עם סגל נהדר, אנחנו צריכים להיות מרוכזים, לתת את המקסימום שלנו בכל פעולה במשחק, גם אם זה נראה שאפשר להירגע. אנחנו לא יכולים להירגע, צריכים להיות מרוכזים ולדחוף את עצמנו עד הסוף".