אחרי הניצחון על מכבי יפו בגביע המדינה אמש, מכבי כבר בעיצומן של ההכנות לקראת המשימה הבאה שמצפה לה. הצהובים יארחו בשבת הקרובה (17:30) את הפועל קריית שמונה למשחק במסגרת המחזור ה-21 של ליגת הבורסה לניירות ערך ולקראת ההתמודדות דיברו המאמן מלאדן קרסטאיץ' והבלם עידן נחמיאס על מה שצפוי לקבוצה באיצטדיון בלומפילד. 

"אנחנו מצפים למשחק קשה, זו הסיבה מדוע ביצענו קצת רוטציות במשחק הגביע", אמר קרסטאיץ', "ראינו מספר דברים במשחק האחרון, ננתח אותם. אני מקווה שנהיה מוכנים למשחק, לא נחזור על טעויות שביצענו ושלא נהיה במצב בו האוהדם שלנו לא מרוצים".

על המפגש מול היריבה אותה עברה מכבי לאחר דו קרב פנדלים בגביע הוסיף: "כן, אנחנו מצפים למשחק קשה, אבל אני אני גם מאמין שנראה תגובה מהשחקנים בעקבות המשחק האחרון (בגביע). ננתח גם את המשחק הקודם מול ק"ש, כבר ראינו בעיות שהיו לנו ואני מקווה שלא נעשה את אותן טעויות. אני מקווה שוב שבעתיד לא נהיה במצב בו הקהל לא שבע רצון מההופעה שלנו".

נחמיאס: "מחכה לנו משחק סופר קריטי"

עידן נחמיאס שיארח הפעם את הקבוצה ממנה הגיע למכבי אמר: "קריית שמונה קבוצה מצוינת, ראינו את זה. אמנם הם עשו שתי תוצאות פחות טובות אבל עדיין קבוצה מצוינת שהיתה ברצף מאוד טוב".

על המעבר מהגביע לליגה הוסיף: "אנחנו לא מורידים רגל מהגז בשום מקום, כל עוד יש לנו סיכוי לקחת תואר אנחנו נילחם בכל משחק ונעלה כדי לתת את המאה אחוז. הפוגה זה לא היה, אבל בשבת יש לנו משחק סופר קריטי. אם אנחנו עדיין רוצים להגיע לאנשהו אנחנו צריכים לנצח בכל משחק".

על התחושות לפני משחק ביתי מול האקסית סיפר: "קריית שמונה זה מקום שהוא מאוד יקר לי, אני עוקב, משתדל לראות כל משחק כשאני יכול, מקום מאוד אהוב. עד עכשיו הייתי מגיע עם קריית שמונה לבלומפילד ורואה את הקהל, היום זה קהל שלך. תחושה אחרת".