מכבי ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה מראשון לציון במסגרת רבע גמר גביע המדינה לנוער. במפגש בין הקבוצות במסגרת הליגה הצהובים ניצחו 3:6. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע מספר שינויים בהרכב הקבוצה ממשחק הליגה האחרון. בשער בר לין חזר אל הקישור ושון עדרי אל ההגנה.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר (ארי מרנשטיין, 105׳), אדיר קורדובה (עומרי ג׳רפי, 62׳), שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, אורי הלוי (עמית צור, 62׳), בר לין (יקיר זילברמן, 85׳), אוסקר גלוך, אוראל באייה (אנר אושמנדי, 113׳) וקרלוס ריברה (יונתן פז, 70׳).

מחצית ראשונה
הצהובים עלו ליתרון בדקה ה-15 אחרי מהלך קבוצתי נהדר. הרמה מהאגף הימני, הגיעה אל אוראל באייה שהוריד בנגיעה אחורה, אוסקר גלוך הגיע ראשון ושחרר בעיטה חזקה ומדוייקת אל הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-25 ראשון לציון חזרה אל המשחק. יובל ששון קיבל את הכדור בצד שמאל של הרחבה, הוא בעט כדור אלכסוני שנכנס אל הפינה הרחוקה. ראשון השוותה ל-1:1.

בדקה ה-30 אוראל באייה קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ושחרר בעיטה שהלכה החוצה.

בדקה ה-41 ראשון לציון יצאה למתפרצת מהצד השמאלי, כדור רוחב הגיע אל רועי טליו שבעט בנגיעה והכדור חלף סמוך לקורה והחוצה. כמה דקות לאחר מכן שוב טליו הגיע להזדמנות, הפעם תומר אלון הצליח להדוף את הבעיטה שלו ולמנוע שער בטוח.

מחצית שניה
בדקה ה-54 הצהובים כמעט והחזירו את היתרון. אוראל באייה מצא את בר לין ברחבה, הקשר הצליח לייצר בעיטה קשתית מעל השער, הכדור פגע במשקוף.

בדקה ה-59 אוראל באייה החזיר את היתרון למכבי. אוסקר גלוך פרץ קדימה אל תוך הרחבה, באייה השתלט על הכדור והמשיך את הבעיטה אל הפינה הימנית.

בדקה ה-69 ראשון לציון איימה על השער. אוהד מזרחי בעט מרחוק כדור שהלך מעל המשקוף.

בדקה ה-73 בר לין שחרר בעיטה מדוייקת אל המסגרת, שוער ראשון לציון הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-77 ראשון לציון השוותה ל-2:2. אוהד אלמגור כבש מהנקודה הלבנה. שופט המשחק קבע קודם לכן כי רוי נאוי הכשיל ברחבה את חלוץ ראשון לציון.

בדקה ה-82 כדור קרן של הכתומים הגיע אל אלמגור שבעט כדור שטוח שחלף סמוך לקורה ויצא החוצה.

הארכה
בדקה ה-104 ראשון לציון יצאה להתקפה מתפרצת שהסתיימה בבעיטה של איתי ראדה. תומר אלון קלט את הכדור.

בפתיחת המחצית השניה של ההארכה, קשר ראשון לציון, אוהד מזרחי, בעט כדור שטוח מחוץ לרחבה, אלון הצליח להדוף את הכדור לקרן. בדקה ה-110 הרמה של גלוך מהאגף השמאלי חלפה על פני כל שחקני ההגנה, נאוי היה קרוב אל הכדור אך לא הצליח להגיע אליו בזמן.

בדקה ה-111 מכבי חזרה להוביל. יונתן פז, שנכנס כמחליף, שחרר בעיטה אדירה מחוץ לרחבה שהלכה פנימה. מכבי עלתה ל-2:3.

כמה דקות לאחר מכן כדור קרן של הכתומים ננגח על ידי דסאו, הכדור חלף סנטימטרים מהקורה והחוצה.

בדקה ה-117 יקיר זליבמן, שנכנס כמחליף, ניסה את מזלו מחוץ לרחבה, הכדור הלך החוצה. בסיום המשחק התוצאה נשארה 2:3 למכבי שעלתה לחצי גמר גביע המדינה לנוער.