קרן מכבי (ע.ר) ממשיכה לפעול לאורך כל השנה למען הקהילה. היום (רביעי) יזמה הקרן אירוע לכבוד חג פורים במסגרתו ביקרו שחקני מכבי ילדים המאושפזים במחלקות השונות במרכז הרפואי שמיר (אסף הרופא). השחקנים אופיר דוידזאדה, דן ביטון ומתן בלטקסה שוחחו עם הילדים, הצטלמו איתם והעניקו להם שלל מתנות מטעם המועדון.

במהלך הביקור סיפר דוידאזדה על החשיבות הגדולה מבחינתו: "כשחקני כדורגל, זו אחת מהפעילויות הכי מבורכות שיש. זה מאוד מרגש, חלק מפעילות מאוד מבורכת של המועדון. כיף להגיע ולשמח ילדים כמה שיותר, זה עולם ומלואו. לשחקנים יש השפעה מאוד גדולה ואם אפשר לעשות עם זה דברים חיוביים ומועילים זה הדבר הכי טוב שיש. אנחנו רואים את החיוך וההתרגשות וזה ממלא את הלב".

וגם: דוידזאדה מתכונן לפלייאוף

לאחר מכן המגן השמאלי שלנו התפנה לדבר עם נציגי כלי התקשורת על נושאים נוספים הנמצאים על סדר היום של הקבוצה. תחילה התייחס לפתיחת הפלייאוף מול בני סכנין בשבת (15:00): "זה יום של משפחות, גם בשעה. אנחנו מצפים לאיצטדיון מלא, רוצים שכולם יגיעו לדחוף אותנו במשחק הקריטי, בתקווה גם לניצחון".

על ההתמודדות עם הגישה ההתקפית של מכבי כשחקן הגנה: "מכבי תמיד צריכה להיות קבוצה יוזמת והתקפית שרוצה להבקיע כמה שיותר. אני מאוד אוהב את זה. כשחקני הגנה אנחנו לא בורחים מאחריות, אנחנו מבינים את העבודה שלנו, מבחינתי הגנה זה לא רק הרביעייה האחורית אלא כל הקבוצה ורואים את זה במשחק הלחץ או במידל זון. כולם עושים הגנה, כל אחד לוקח אחריות ורואים את זה בתוצאות האחרונות".

לגבי הכושר הטוב בו הוא נמצא הוסיף: "אני מרגיש את זה. אישית אני מרגיש יותר טוב מבחינת הכדור ובביטחון העצמי. קיבלתי הזדמנות פז מבחינתי. אחרי 3 שנים שדישדשתי היתה לי פה הזדמנות שיכולה להעיף אותי קדימה בקריירה שלי ואני שמח שאני עושה את זה. יש לנו עוד הרבה משחקים כדי לסיים את העונה כמו שאני רוצה, יש לי מטרות גם קבוצתיות וגם אישיות לעשות את ההכי טוב שלי".

על זימון אפשרי לנבחרת בפגרה הקרובה אמר: "ברור, זה חלום של כל שחקן להיות שם, לייצג את המדינה. זה דבר מרגש וכיפי ואני מקווה להיות בנבחרת. זו החלטה של הדרג המקצועי".