אחרי כשבועיים של פגרת נבחרות מכבי תל אביב תחזור בשבת הקרובה (20:00) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים יתארחו אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-28 בפלייאוף העליון והיום קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים לקראת המפגש באיצטדיון בנתניה. 

המאמן מלאדן קרסטאיץ' אמר לקראת המשחק: "לא שיניתי את דעתי על נתניה, זו קבוצה איכותית וזו הסיבה שהם בפלייאוף. אני חושב שהמשחק האחרון (מול הפועל ב"ש) לא מראה על האיכות שלהם, אלה דברים שקורים. הם הפסידו 4:1, כולם מדברים על התוצאה אבל זו קבוצה טובה מאוד, בטוח שמצפה לנו משחק קשה. נעשה הכל כדי לנצח, עשינו עבודה טובה באימונים בפגרה אז אפשר לצפות לדברים טובים. כל השחקנים כשירים כרגע אז אני מאמין שנוכל להשיג תוצאה טובה".

על ההתאוששות מהתוצאה המאכזבת מול בני סכנין בפתיחת הפלייאוף הוסיף: "לא קל להפסיד נקודות כשציפית לנצח אבל כשזה קורה אתה צריך להתעלות, אין סיבה להישאר מאוכזבים. כולנו, השחקנים והצוות, יודעים היטב מה לא עבד במשחק הקודם ועשינו עבודה טובה כדי לפתור את הבעיות. אני עדיין עומד מאחורי דבריי שאי אפשר לבחור משחקים, אלא צריך לתת את הטוב ביותר שלנו בכל משחק. אני מקווה ומאמין שהשחקנים מבינים את זה, בעיקר השחקנים שישנו במחצית הראשונה".

על ההופעות של שחקני מכבי במסגרת הנבחרות השונות אמר: "ראיתי את המשחקים של הצעירה נגד גרמניה וגם של הנבחרת הבוגרת. היא הפסידה נגד גרמניה אבל אני חושב שדניאל (פרץ) עשה עבודה טובה. אני שמח ששחקנים שלנו גם פתחו נגד רומניה. אני לא מרוצה מכך שבלטקסה לא שיחק. טוב שגלזר, קניקובסקי וקנדיל קיבלו את הדקות שלהם".