מכבי תל אביב תארח מחר (שני, 20:30) את בית"ר ירושלים למשחק במסגרת המחזור ה-25 של ליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים ינסו לצמק את הפער מהפסגה ל-6 נקודות, במשחק בו גם תעלה הקבוצה עם מדי רטרו כהוקרה למכבי של שנות ה-30, והיום דיברו המאמן מלאדן קרסטאיץ' והחלוץ ג'ורג'ה יובאנוביץ' לקראת ההתמודדות. 

קרסטאיץ': "צריכים להגיע רעבים ולא להסתפק במה שהיה עד כה"

"אחרי המעבר החשוב מבחינתנו לחצי הגמר אנחנו ממשיכים את הדרך בליגה", אמר קרסטאיץ', "נשחק נגד קבוצה קשה כמו בית"ר, המיקום שלהם בטבלה פחות טוב אבל הם יכולים להיות מסוכנים מאוד וברור שאנחנו מצפים למשחק קשה. אני מאמין בשחקנים שלי ויודע שהם יודעים למה אנחנו מצפים מהם. אני מאמין בהם בגלל האיכות שלהם, הם משחקים כדורגל טוב, בכושר טוב וברור שאני מצפה גם לאיצטדיון מלא, תמיכה גדולה שננצח את המשחק". 

צפו בקרסטאיץ' מדבר:

על כך שמכבי תשחק עם מדי הרטרו הוסיף: "כן, מדובר בהיסטוריה של מכבי ואני שמח להיות חלק מזה. השחקנים יופיעו עם חולצות רטרו מחר וכל זה מראה לנו גם שמכבי הוא מועדון ענק".

על האווירה הצפויה בבלומפילד:

"אנחנו מצפים לזה והשחקנים מצפים למספר צופים גדול בגלל התוצאות האחרונות שלנו. רק עם אנרגיה וביחד נוכל להשיג את המטרות שלנו, אנחנו מביאים את היכולת הטובה מהאימונים למשחקים אבל אסור לנו להסתפק במה שהיה עד כה. אנחנו צריכים להיות רעבים ולא לחיות את העבר".

על מצב הסגל לקראת המשחק:

"זו עונה קשה, יש לנו הרבה משחקים עד לסיום העונה. כל השחקנים שיחקו עד כה, זה נורמלי שאנחנו מבצעים רוטציה עם כזה סגל גדול ואיכותי. אין לי בעיה לבצע רוטציה כי יש לי ביטחון בכל השחקנים. אם הם במכבי יש להם את היכולות להיות במכבי".

על הגרלת חצי גמר גביע המדינה: 

"הדבר הכי חשוב הוא שאנחנו בחצי הגמר. אנחנו יודעים שהיריבה שלנו היא ב"ש אבל כל היריבות בשלב הזה קשות. כרגע מה שחשוב הוא הליגה ומשחק הליגה הבא, כשמשחק הגביע יגיע נדבר גם עליו".

יובאנוביץ': "כל כך חשוב לנו כשיש איצטדיון מלא מאחורינו"

יובאנוביץ' יגיע למשחק לאחר שנבחר לאחרונה לשחקן החודש של מכבי ושל מנהלת הליגה ואמר על כך: "אני מודה לאוהדים ולמי שבחר בי. זה נותן לי עוד דחיפה לתת את הטוב ביותר שלי".

צפו ביובאנוביץ' מדבר:

על הפתיחה המרשימה שלו לקדנציה במכבי:

"זו התחלה טובה, אבל זה הכל הודות לחברים שלי. זה ספורט קבוצתי עם 20-25 שחקנים, אדם אחד לא יכול לעשות את הכל לבדו".

על היכולת של הקבוצה לאחרונה:

"זה היה לו"ז קשוח, 4-5 משחקים ב-15-20 ימים. זה היה קשה אבל עשינו עבודה טובה. פ.ס.וו ניצחה אותנו בהפרש של שער אבל אני חושב שהראנו יכולת טובה. לאחר מכן עשינו משחק טוב מאוד בנוף הגליל, 3 נקודות חשובות עבורנו. עכשו יש לנו את המשחק נגד בית"ר, זה יהיה משחק קשה, זו קבוצה טובה, שמעתי שהם החליפו מאמן ושהם משתפרים. אנחנו צריכים את 3 הנקודות האלה ונעשה הכל כדי לקחת אותן".

על האווירה הצפויה באיצטדיון:

"זה כל כך חשוב לנו השחקנים כשאנחנו רואים שיש איצטדיון מלא מאחורינו. זה כמו השחקן ה-12 שלנו. אני מקווה שמחר יהיה איצטדיון מלא, כמו מול פ.ס.וו, זו היתה אווירה מדהימה ואני רק מאחל שכל משחק יראה כך. יש לי קשר טוב עם הקהל, דיברתי עליהם כבר מספר פעמים, אני מאושר מהיחס שלהם".