מכבי ׳שחר׳ פגשה את הקבוצה מחיפה במסגרת המחזור ה-26 של ליגת העל לנוער. הצהובים הגיעו למפגש מהמקום ה-2 בטבלה כשהם עם אותו מספר נקודות כמו המוליכה (אשדוד). היריבה הגיעה למפגש מהמקום ה-4, שתי נקודות פחות מהצהובים. מאמן הקבוצה, פטר ואן דן ברג, ביצע שינוי יחיד בהרכב הקבוצה כשרוי נאוי חזר ל-11 הפותחים אחרי שפספס משחק בעקבות צהובים.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר, אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, ירוי נאוי, אורי הלוי, בר לין, אוסקר גלוך, אוראל באייה וקרלוס ריברה.

מחצית ראשונה
הצהובים פתחו את המשחק בשליטה מלאה. הדבר בא לידי ביטוי בדקה ה-22, כשקבוצת הנוער עלתה ליתרון משער נהדר של אוראל באייה. אוסקר גלוך מצא במסירת רוחב את באייה שבעט מסף הרחבה לפינה השמאלית פנימה. 0:1 למכבי.

בדקה ה-24 מכבי עלתה ל-0:2. באייה הוכשל ברחבה ושופט המשחק העניק כדור עונשין מ-11 מטרים. גלוך בעט לפינה השמאלית פנימה.

בדקה ה-30 החגיגה נמשכה. גלוך העביר כדור רוחב מצד שמאל אל בר לין, הקשר שחרר בעיטה מתוך הרחבה שהלכה אל הפינה הימנית. 0:3 למכבי.

לפני המחצית הצהובים כבשו שער נוסף. גלוך נתן מסירת עומק אדירה אל קרלוס ריברה שבאחד על אחד הצליח להכניע את השוער ולקבוע 0:4 למכבי. גלוך כבר עם בישול שלישי.

מחצית שניה
המחצית השניה נפתחה בהמשך ישיר למחצית הראשונה. בדקה ה-54 זה כבר 0:5 למכבי. אוסקר גלוך השלים צמד עם בעיטה חדה ושטוחה לפינה הימנית של השוער.

בדקה ה-76, החגיגה נמשכה. אוראל באייה סיפק מבצע אישי נהדר. הוא קיבל את הכדור באגף השמאלי, הוא חתך למרכז ובעט כדור מסובב אל הפינה הרחוקה. באייה משלים צמד.

בסיום המשחק התוצאה נשארה 0:6 עבור הצהובים. ניצחון אדיר של קבוצת הנוער שבזכות הניצחון עלתה אל המקום ה-1 בטבלה.