הישג נהדר למכבי ת"א 'שחר'. קבוצת הנוער של המועדון זכתה הערב (שלישי) בגביע המדינה לנוער אחרי שניצחה בגמר שנערך באיצטדיון בנתניה 0:3 את מכבי פתח תקווה. צמד של בר לין ושער נוסף של אוסקר גלוך העניקו לשחקניו של המאמן פטר ואן דן ברג את התואר בפעם ה-14 בתולדות המועדון (שיא ישראלי) ועל הדרך החזירו לצהובים את הגביע לראשונה מאז עונת 2010/11.

ההרכב המלא: תומר אלון, עילאי תומר (ארי מרנשטיין, 85׳), אדיר קורדובה, שון עדרי, רוי רביבו, רוי נאוי, אורי הלוי (אוסקר גלוך, 72׳), יונתן פז (אנר אושמנדי, 66׳), אוראל באייה, בר לין (מוחמד אבו עיאש, 85׳) וקרלוס ריברה (עידו מזרחי, 85׳).

מחצית ראשונה
המשחק נפתח עם הזדמנות עבור פתח תקוה כבר בדקה ה-1 של המשחק. אחרי חטיפה במרכז המגרש, דניאל שמעון קיבל את הכדור על סף הרחבה, הוא בעט כדור חזק ששפשף את משקוף השער.

בדקה ה-13 גם הצהובים היו קרובים אל השער. בר לין קיבל את הכדור באגף הימני, הוא נתן כדור רוחב טוב אל תוך הרחבה, אוראל באייה בעט אל המסגרת אך מאור ארליך קלט.

בדקה ה-17 מכבי החלה התקפה מסודרת באגף הימני, אוראל באייה פרץ על הקו ונתן כדור רוחב שהגיע אל סף הרחבה, בר לין בעט בנגיעה אך הכדור פגע במגן ויצא לקרן.

בדקה ה-29 שוב מכבי איימה על השער. קרלוס ריברה נתן כדור עומק אל בר לין, הקשר בעט אל המסגרת אך ארליך הצליח להדוף את הכדור ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-33 הצהובים עלו ליתרון. כדור גבוה במרכז המגרש ננגח על ידי רוי נאוי אל בר לין שהיה בצד ימין, הקשר התקדם מעט אל המרכז ושחרר בעיטה חזקה אל המסגרת, הכדור פגע במגן פ״ת ונכנס אל הרשת. 0:1 למכבי.

בדקה ה-36 גול נוסף למכבי. אוראל באייה חטף את הכדור בחלק הקדמי, הוא נתן כדור עומק נהדר אל בר לין שהשאיר את הקשר במצב של אחד על אחד עם השוער. לין לא התבלבל וגלגל את הכדור פנימה. 0:2 למכבי.

מחצית שניה
ההזדמנות הראשונה של המחצית השניה הייתה שייכת לפתח תקוה. בדקה ה-52 בעיטה חופשית של דניאל שמעון הלכה מעל שער.

שתי דקות לאחר מכן גם מכבי איימה על השער. אוראל באייה קיבל את הכדור בצד שמאל, מסף הרחבה הוא בעט כדור שהלך מעל השער.

בדקה ה-63 קשר פתח תקוה, רן מאיר, ניסה את מזלו מרחוק, הכדור חלף סמוף למשקוף השער והחוצה.

בדקה ה-66 מכבי כמעט וכבשה את השלישי. קרלוס ריברה קיבל את הכדור בצד השמאלי של הרחבה, החלוץ הפנמי בעט טוב אל המסגרת אך ארליך הצליח להדוף לקרן ולמנוע שער בטוח.

בדקה ה-68 קשר פתח תקוה, אריאל לוגסי, חטף את הכדור במרכז, הוא התקדם מעט ושחרר בעיטה שנקלטה אצל תומר אלון.

בדקה ה-72 ריברה כמעט וכבש שער נוסף עבור הצהובים. בר לין הכניס כדור עומק נהדר אל ריברה שבעט חזק אל השער אך הכדור חלף מעט מעל משקוף השער.

בדקה ה-76 בר לין מצא את אוסקר גלוך, שנכנס כמחליף, הקשר החזיר בכדור קשתי אל לין שבעט אל המסגרת אך הכדור נבלם על ידי המגן.

בדקה ה-78 מכבי עלתה ל-0:3. אחרי בעיטה כפולה של ריברה ובאייה, גלוך השתלט על הריבאונד ומסף הרחבה בעט את הכדור אל הרשת. בסיום התוצאה נשארה 0:3 למכבי שזכתה בגביע המדינה לנוער.