פרי גיים

אחרי פגרת נבחרות בת כשבועיים מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) לליגת הבורסה לניירות ערך. הצהובים התארחו אצל מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-28, שהיה גם המחזור השני של הפלייאוף העליון. 

המאמן מלאדן קרסטאיץ' ביצע מספר שינויים בהרכב שלו כאשר שחר פיבן שחזר לאחרונה מפציעה קיבל את המקום ב-11. בנוסף, גם אבי ריקן ועדן שמיר הוצבו במרכז המגרש של מכבי. ג'ורג'ה יובאנוביץ' הוצב בחוד, כאשר סטיפה פריצה פתח הפעם על הספסל. כמו גם אנדרה ג'ראלדש שחזר לסגל לאחר פציעה. 

מחצית ראשונה 

פתיחת המשחק היתה בעיקר אמוציונלית כאשר שתי הקבוצות הרבו לבצע עבירות שעצרו את שטף המשחק ברבע השעה הראשונה. בדקה ה-17 יובאנוביץ' הגיע להזדמנות נהדרת לאחר התקפה מתפרצת של מכבי אבל בצורה לא ממש אופיינית בעט מ-7 מטרים החוצה. 

מכבי המשיכה לחפש את השער ובדקה ה-23 גם מצאה אותו. אבי ריקן הוכשל על סף הרחבה וגם לקח את הכדור החופשי, אותו סובב באומנות לפינה הקרובה של דני עמוס ופנימה. 0:1 למכבי. 6 דקות לאחר מכן גם נתניה סיכנה בצורה משמעותית את השער של דניאל פרץ אבל בעיטה של אינו פגעה במשקוף. 

בדקה ה-31 מכבי כבר חשבה שכבשה שער שני לאחר הגבהה של בן חיים ונגיחה של יובאנוביץ' לרשת אבל לאחר בדיקה של שופטי ה-VAR השער נפסל בעקבות נבדל. שלוש דקות לאחר מכן בן חיים מצא את הרשת, אך הפעם הדגל לנבדל עלה והשער נפסל מיידית. 

לקראת ההפסקה נתניה איימה פעמיים עם מצבים לא רעים אבל כדורים של גנדלמן וגויאגון לא מצאו את הרשת. 

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית השנייה מכבי ביצעה חילוף כאשר ג'ראלדש החליף את פיבן, שספג צהוב לקראת ההפסקה. בדקה ה-53 נתניה הצליחה לאזן את המשחק אחרי התקפה חדה שהחלה במסירה של חן עזרא, אביב אברהם חדר לרחבה וממצב נוח הכניע את פרץ. 1:1. 

המומנטום של המארחת נמשך גם בדקות הבאות אבל עצירות של פרץ מנעו שערים מזלאטנוביץ' ואברהם. קרסטאיץ' הגיב עם שני חילופים והכניס את קובאס ופריצה במקום ריקן ושמיר. 

המארחת המשיכה לייצר כדורגל התקפי גם בדקות הבאות אבל יכולת טובה של פרץ עצרה בעיטות מסוכנות של עזרא וגויאגון. בהמשך המחצית המומנטום של נתניה נרגע מעט ובדקה ה-72 פריצה הגיב עם בעיטה מסוכנת שחמקה החוצה. 3 דקות לאחר מכן גם קובאס איים, אך גם הוא פיספס את המסגרת במעט. 

לקראת הסיום שתי הקבוצות יצאו קדימה בניסיון להשיג הכרעה. בדקה ה-90 נתניה כמעט כבשה לאחר נגיחה של גנדלמן מ-7 מטרים שהלכה החוצה ולא שינתה את השורה התחתונה – 1:1 בסיום.