עונת 2021/22 נכנסת בימים אלה לישורת האחרונה ולמכבי מצפה חודש אפריל עמוס במשחקים גדולים בכל החזיתות, ומול יריבות מעניינות במיוחד. רגע לפני שהכל מתחיל עשינו לכם סדר עם התאריכים שחייבים לסמן ביומן.

11/04: מכבי ת"א – מכבי חיפה, 20:30 בבלומפילד 

המשימה הקרובה שמצפה לצהובים תהיה אחד המשחקים בפרופיל הכי גבוה שיש לכדורגל הישראלי להציע. מכבי תארח את הירוקים במה שיהיה המשחק המרכזי של המחזור ה-29 בליגת הבורסה לניירות ערך ותנסה לשחזר את התוצאה מהמפגש הראשון בין הקבוצות העונה בבלומפילד, שהסתיים בניצחון 1:2. 

17/04: הפועל ב"ש – מכבי תל אביב, 20:30 בטוטו טרנר

כמעט בכל עונה יש יריבה אחת שמכבי פוגשת פעמיים תוך זמן קצר והעונה מדובר בדרומיים, מולם יקיימו הצהובים שני משחקים תוך 4 ימים. המשחק הראשון יתקיים בחוץ במסגרת המחזור ה-30 של הליגה. 

20/04: מכבי ת"א – הפועל ב"ש, 20:30 בבלומפילד

רגע אחרי שתתארח בטרנר מכבי תתייצב למעמד יוקרתי במיוחד כאשר תפגוש את ב"ש שוב – הפעם בחצי גמר גביע המדינה, שנקבע להיערך השנה בבלומפילד. מחזיקת הגביע תנסה להמשיך בהצלחה את מסע ההגנה על התואר ולהשיג את הכרטיס לגמר מול מכבי או הפועל חיפה. כזכור, בעונה שעברה שיחקנו נגד הדרומיים במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה ואז זה הסתיים עם ניצחון 0:1 בטרנר משער של דור פרץ. לרכישת כרטיסים למשחק לחץ כאן

25/04: מכבי ת"א – הפועל ת"א, 20:30 בבלומפילד

הרצף המשוגע של מכבי יימשך לקראת סוף החודש עם מה שיהיה דרבי הבית האחרון לעונה זו, שייערך במסגרת המחזור ה-31 ויינעל את הסיבוב הראשון של הפלייאוף העליון. הזכרונות מהמפגש האחרון מול האדומים עדיין טריים לאחר שגול דרמטי של ג'ורג'ה יובאנוביץ' העניק לנו 2:3 מתוק. עוד קודם לכן הדרבי הראשון של העונה הסתיים ב-1:1, אך כעת זימן לנו הפלייאוף עוד שני משחקים יוקרתיים על הכבוד העירוני. 

בוידאו: ה-2:3 הדרמטי בדרבי האחרון

30/04 (תאריך לא סופי): בני סכנין – מכבי ת"א 

מכבי תסגור את חודש אפריל, או אולי תפתח את חודש מאי, במשחק חוץ מול בני סכנין שיחל את הסיבוב השני בפלייאוף העליון. המועד והשעה הסופיים יפורסמו על ידי מנהלת הליגה בהמשך.