פרי גיים

חול המועד פסח זימן שבוע ובו שני מפגשים בזה אחר זה בליגה ולאחריו בחצי גמר הגביע נגד הפועל באר שבע. המפגש הראשון התקיים הערב (ראשון) באצטדיון טרנר, כשמכבי תל אביב התארחה אצל היריבה מבירת הנגב במחזור ה-29 בליגת הבורסה לניירות ערך. 

המאמן, מלאדן קרסטאיץ', נאלץ להסתדר בסגל חסר מזה ששיחק במשחקים האחרונים ללא דן גלזר (צהובים), גבי קניקובסקי ודן ביטון שטרם החלים מהפציעה ברגלו. 

שחר פיבן המשיך לקבל קרדיט בעמדת המגן הימני לצידם של ז'וסואה סה ואנריק סבוריט כשאופיר דוידזאדה נעל את חוליית ההגנה בצד שמאל. בהיעדרו של דן גלזר, פתח בקישור שרן ייני יחד עם אוסקר גלוך. מתן חוזז וטל בן חיים פתחו באגפים ואת חוד ההתקפה איישו הצמד, ג'ורג'ה יובאנוביץ' וסטיפה פריצה.

מחצית ראשונה

ב"ש הייתה דומיננטית יותר בפתיחת המשחק בחלק הקידמי בעוד מכבי חדרה את הגנת האדומים מהאמצע אבל יובאנוביץ' התקשה להדביק את כדורי העומק. בדקה ה-26 לופס ספק הרים ספק בעט לשער מצד שמאל הצליח להפתיע את פרץ בכדור שפגש את חיבורי הקורות והעלה את הפועל ב"ש ליתרון 0:1.

ב"ש המשיכה להיות מסוכנת יותר ופרץ מנע מבעיטה של גורדנה ונגיחה של אספרייה מ-5 מטרים להכפיל את התוצאה. 

מחצית שנייה

אחרי מחצית ראשונה חלשה לקרסטאיץ' לא נותרה ברירה אלא לערוך שינויים בהרכב שפתח את המחצית השנייה. דוידזאדה, פיבן וייני פינו את מקומם לטובת בלטקסה, ריקן ושמיר.

בפתיחת המחצית השנייה שתי הקבוצות התקשו ליצר מצבים ובהמשך קרסטאיץ' ערך חילוף נוסף כשהכניס את קובאס על חשבונו של פריצה. בדקה ה-65 אוסקר גלוך כמעט ומצא בכדור מצויין את יובאנוביץ' ששוב היה רחוק סנטימטרים מלהקדים את גלזר.

בדקה -72 ערך קרסטאיץ' את החילוף האחרון כשהוציא את סה והכניס את נחמיאס. סמוך לדקה ה-80 מכבי רשמה שתי הזדמנויות, אחת של יובאנובית 'והשנייה של ריקן, בבעיטות מחוץ לרחבה שתפסו את גלזר מוכן. גם מתן חוזז לקראת הסוף סחט הצלה מהשוער של ב"ש ומכבי התקרבה לשער השיוויון.