אחרי שהמסך ירד על עונת 2021/22 הגיע שלב הסיכומים. בימים האחרונים ביקשנו מכם לבחור את המצטיין שלכם בקמפיין החולף ואחרי מאבק צמד אתם בחרתם בסטיפה פריצה לשחקן העונה של מכבי בחסות קופל גרופ.

פריצה רשם עונת בכורה טובה בצהוב עם 15 שערי ליגה שהציבו אותו במקום השני בטבלת מלך השערים של ליגת הבורסה לניירות ערך. בנוסף, החלוץ הקרואטי גם היה חתום על רגע היסטורי כאשר הבקיע את השער הראשון של מכבי בקונפרנס ליג (ב-1:4 הביתי על אלשקרט) ובכך נכנס להיסטוריה ככובש הגול הראשון אי פעם במפעל האירופי החדש שנוסד העונה.

זו ההזדמנות לספר שהחלוץ זכה לתחרות עיקשת מצד שני שחקנים נוספים – דניאל פרץ ואנריק סבוריט. השוער המבטיח, שקיבל העונה לראשונה את הקרדיט כשוער ראשון וסיפק לא מעט רגעים מרשימים, הגיע למקום השני והמכובד במשאל האוהדים. עם מעט קולות אחריו ניצב כאמור סבוריט שהציג לא פעם משחקים מעולים, בין אם תופקד כמגן או בלם, והגיע למקום השלישי.

הצבעתם לפריצה? עכשיו מגיע החלק שאתם מחכים לו

היום (רביעי) בשעה 17:00 תקבלו (כל מי שהצביע לפריצה) מסרון ובו שאלת הפרס. מי שיענה ראשון את התשובה הנכונה יזכה בחולצה רשמית חתומה על ידי שחקן העונה סטיפה פריצה ובנוסף גם בצעיף רשמי של מכבי.