מכבי תל אביב תארח בקרוב (שבת, 19:30) את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-33 של ליגת הבורסה לניירות ערך. לקראת המשחק, שיתקיים באיצטדיון סמי עופר בשל עונש רדיוס, דיבר דן גלזר על המשימה שמחכה לו ולחבריו בהתמודדות. 

"זו תחושה מבאסת לקבל גדול בדקה האחרונה נגד סכנין, כמובן שרצינו לנצח", אמר הקשר על ההתאוששות מההפסד במחזור האחרון, "עשינו משחק טוב, הגענו למצבים יפים, יכולנו להכריע את המשחק קודם, בדקות האחרונות הלכנו עם הרבה שחקנים קדימה כדי להכריע ולא היינו מורכזים כל כך. היה קשה לקבל את הגול בדקה האחרונה, הצוות הראה לנו וידאו, למדנו מזה ואני מקווה שנשנה את ההרגשה הכואבת הזו בשבת".

"בנוסף שמעתי ששחקן של בני סכנין, גבי ג'ורי, נפצע במהלך תיקול איתי", הוסיף גלזר, "אני מאחל לו מכאן החלמה מהירה. כמובן שדיברתי איתו ואני גם אסע לבקר אותו ברגע הראשון שאוכל. זה תאקל שיכול לקרות במשחק ואני מצטער שזו היתה התוצאה. אני מאחל לו שוב החלמה מהירה, מחזק אותו ומקווה שיחזור מהר למגרשים".

לקראת המשימה הקרובה של מכבי אמר גלזר: "נתניה קבוצה מאוד אנרגטית, אגרסיבית ובכושר מצוין. אנחנו מתכוננים למשחק קשה מאוד בשבת אבל אנחנו רוצים לנצח אותו ולצאת מההרגשה המבאסת מסכנין עם ניצחון – ונעשה הכל על מנת שזה יקרה".