פרי גיים

מכבי תל אביב אירחה הערב (שבת) את מכבי נתניה במחזור ה-33 במסגרת הבורסה לניירות ערך באצטדיון סמי עופר, בעקבות עונש הרדיוס שספגה הקבוצה בגין קריאות גזעניות והשלכת חפצים.

המאמן מלאדן קרסטאיץ' פתח בהרכב שכלל את דניאל פרץ בשער, אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט, ז'וסואה סה ואופיר דוידזאדה שהשלים את חוליית ההגנה. דן גלזר פתח בקישור יחד עם איל גולסה, אילון אלמוג ואבי ריקן. בחוד ההתקפה פתחו, יובאנוביץ' ופריצה.

מחצית ראשונה

כבר הדקה ה-4 התקפה מהירה של הצהובים מצד שמאל הסתיימה בבישול נהדר של אלמוג לריקן אבל הבעיטה שלו מתוך הרחבה פגעה בעמוד ויצאה לקרן.

אחרי לחץ גבוה על שערו של פרץ והדיפה נהדרת של השוער בדקה ה-41, ריקן שוב מצא עצמו בסופה של התקפה מתפרצת כמעט ומוצא את שער היתרון, אך הבעיטה שלו נהדפה לקרן.

טומאסי כמעט והפתיע את פרץ בסיום המחצית הראשונה אבל הכדור שבעט מ-16 מטרים חמק מהמשקוף ובסיום שתי הקבוצות ירדו ללא שערים להפסקה.

מחצית שנייה

שתי הקבוצות עלו למחצית השנייה ללא שינויים בהרכב. בדקה ה-53 התקפה של מכבי מצד שמאל הסתיימה בכדור רוחב של אלמוג ובעיטה של פריצה שפגשה בידו של גלבוב והשופט פסק על כדור עונשין מ-11 מטרים לצהובים.

פריצה ניגש לבעוט את כדור העונשין ודייק לפינה הימנית ופנימה. 0:1 למכבי!

בדקה ה-57 מכבי נתניה יצאה להתקפה בסיומה זלאטאנוביץ' ניצל את ההגנה שלא הייתה מוכנה ומול פרץ לא נכשל. נתניה איזה ל-1:1.

בדקה ה-66 ערכה מכבי חילוף ראשון כפוי, כשז'וסואה סה נפצה בראשו ועידן נחמיאס נכנס. גם מתן בלטקסה נכנס במקומו של דוידזאדה. בדקה ה-72 ערכה מכבי עוד שני חילופים כשגבי קניקובסקי נכנס במקום אבי ריקן וברנדלי קובאס נכנס במקומו של פריצה.

בדקה ה-80, בזמן שנתניה לוחצת את שערו של פרץ, מכבי יצאה למתפרצת שהסתיימה במסירה של יובאנוביץ' לקובאס שמ-8 מטרים בעט החוצה. בדקה ה-81 ערך קרסטאיץ' את החילוף האחרון במשחק כשהכניס את אוסקר גלוך במקומו של גלזר.

בדקה ה-87 אוסקר גלוך, שנכנס כמה דקות לפני כן, סיים מתפרצת של הצהובים מצד ימין. ג'ראלדש מצא את גלוך שעצר ובעט לפינה ופנימה. 1:2 למכבי! וקבע את תוצאת המשחק.