יוריס ואן אובריים, (28) הצטרף למכבי תל אביב מאוטרכט ההולנדית כשהקשר בן לאם ישראלית עבר בהצלחה בדיקות רפואיות לפני שחתם על חוזה עד תום עונת 2024/25.

ואן אובריים, אמר לאתר הרשמי: "אני שמח להגיע לתל אביב ולהצטרף למכבי – המועדון הגדול בישראל. השאיפות שלי במכבי הן לזכות בכמה שיותר תארים שכולנו נוכל לזכות. אני מחכה כבר לשחק מול הקהל של מכבי באצטדיון בלומפילד".

מנהל מחלקת הכדורגל במכבי, ברק יצחקי, הוסיף: "יוריס הוא שחקן מגוון שיכול לשחק במספר תפקידים בקישור. הוא צבר ניסיון רב בליגה ההולנדית הבכירה, וניסיון בין לאומי במפעלים האירופיים ובנבחרות הצעירות של הולנד. ואן אובריים היה בורג חשוב בקבוצות בהן שיחק ואנו בטוחים כי יתרום למכבי רבות בדרך להשגת המטרות של כולנו".

צילום באדיבות פ.צ אוטרכט ()

ואן אובריים, הוא תוצר מחלקת הנוער של א.ז אלקמאר שערך במדי אוטרכט 27 הופעות בעונה שעברה ו-116 הופעות סה"כ מאז הצטרף למועדון ב-2018. את נבחרות הנערים, הנוער והנבחרת הצעירה של הולנד, ייצג ואן אובריים 32 פעמים כשאת הופעת הבכורה שלו בבוגרים ערך בגיל 19 במדי AZ  תחת הדרכתו של דיק אדבוקאט.

במהלך עונת השאלה בדורדרכט (2014/15) ערך ואן אבוריים 35 הופעות לפני שחזר לאלקמאר כשבעונת 2015/16 כבש 7 שערים ב-46 הופעות בכל המסגרות והעפיל עם AZ לשלב הבתים של הליגה האירופית. בעונה לאחר מכן ואן אובריים היה שותף למשחק בו ניצחה מכבי ת"א את א.ז במסגרת שלב הבתים של הליגה האירופית כשסה"כ ערך במדי אלקמאר 117 הופעות וכבש 13 שערים.