מכבי ׳שחר׳ פגשה את ריאל מדריד במסגרת הטורניר הבילאומי לזכרו של מלאדן רמליאק בזאגרב שבקרואטיה. שתי הקבוצות סיימו במקום ה-2 בבית שלהן והן נפגשו למשחק על המקום ה-3 בטורניר. הצהובים הפסידו 1:2 לבלאנקוס משערים של ג׳ולן גררו (19) וסזאר פרז (42). אגם חנון השווה בתווך (24). בכך הצהובים סיימו במקום ה-4 בטורניר.

Pixsell or GNK Dinamo ()

ביום חמישי החל הטורניר היוקרתי לזכרו של מלאדן רמליאק בזאגרב שבקרואטיה בו השתתפה קבוצת הנוער. הצהובים הוגרלו לבית B יחד עם פלמנגו, אודינזה ואודנסה. במשחק הפתיחה מכבי ת״א ׳שחר׳ פגשה את פלמנגו הברזילאית. מכבי עלתה ליתרון מוקדם בזכות שער של אוראל באייה, אך עד לסיום המשחק הברזילאים הצליחו להפוך את התוצאה ולקבוע 2:1.

במשחק השני שהתקיים ביום שישי מכבי פגשה את אודינזה האיטלקית. היריבה עלתה ליתרון ראשונה והצהובים הצליחו להשוות במהלך המחצית השניה. יקיר זילברמן כבש לזכות הצהובים אחרי בישול נהדר של בר לין. במשחק השלישי שסגר את משחקי שלב הבתים, החניכים של דדי בן דיין פגשו את אודנסה מדנמרק. הצהובים הציגו משחק נהדר וניצחו 1:4 עם שערים של אוראל באייה (צמד), עידו בן שושן ואורי עזו.

בכך מכבי ת״א ׳שחר׳ סיימה עם 4 נקודות במקום ה-2 של בית B. המקבילה בבית A שסיימה במקום ה-2 הייתה ריאל מדריד, הצהובים פגשו את הבלאנקוס למשחק על מקומות 3-4.

סיקור המשחק
רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה יחסית שקולה. ריאל אמנם החזיקה יותר בכדור, אך שתי הקבוצות לא ייצרו מצבי הבקעה מסוכנים.

בדקה ה-19 מדריד עלו ליתרון. כדור קרן מצד ימין הגיע אל ראשו של קשר ריאל שנגח מקרוב פנימה. 0:1 לריאל.

בדקה ה-24 הגיע השיוויון במהלך קבוצתי נהדר. מיכאל מרנשטיין נתן כדור עומק על האגף אל עילאי תומר, המגן הרים כדור חד אל הרחבה ואגם חנון המשיך בנגיעה פנימה. מכבי קבעה שיוויון 1:1.

Pixsell or GNK Dinamo ()

מחצית שניה
בפתיחת המחצית השניה התקפה מסודרת של הצהובים מהאגף הימני הסתיימה בהרמה אל הרחבה ונגיחה של חנון שהוסטה על ידי ההגנה לקרן.

בדקה ה-42 ריאל כמעט והחזירה את היתרון. לאחר ערבוב ברחבה, סזאר פרז השתלט על הכדור ברחבה ובעט מקרוב אל השער והכדור הלך החוצה.

בדקה ה-48 ריאל עלתה ל-1:2. סזאר פרז קיבל את הכדור במרכז המגרש, הוא התקדם קדימה, נכנס בין שני שחקני הגנה ושחרר בעיטה מסף הרחבה שהלכה אל הפינה הרחוקה פנימה.

בדקה ה-51 אורי עזו, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור בחלק הקדמי, הוא שחרר בעיטה מחוץ לרחבה אך הכדור חלף סמוך לקורה והחוצה.

בדקה ה-58 מכבי כמעט ומצאה את השיוויון. בר לין, שנכנס כמחליף, קיבל את הכדור בצד ימין, הוא חתך למרכז, חלף על פני שני שחקני הגנה ובעט כדור שטוח לפינה הקרובה אך שוער ריאל הצליח להדוף ולמנוע שער בטוח. בסיום התוצאה נשארה 1:2 לריאל מדריד. הצהובים סיימו במקום ה-4 בטורניר.

הרכב הקבוצה: רועי עמדי, עילאי תומר, מיכאל מרנשטיין, ענבר נידם (מוחמד טאהא, 52׳), רותם גרמה (עומרי ג׳רפי, 30׳), אדיר קורדובה, עילאי בן חמו (נג׳ואן ח׳טיב, 30׳), רוי נאוי, אוראל באייה (אורי עזו, 43׳), עידו מזרחי (בר לין, 40׳) ואגם חנון.