ניר ביטון סיכם את העפלה לפלייאוף הקונפרנס למרות ההפסד 2:1 לאריס סלוניקי בגומלין של הסיבוב השלישי: "יש שיגידו משחק הירואי? אני מאלה שיאמרו שאלו היו ה-40 דקות הארוכות בחיים שלי. כל 10 דקות הסתכלתי על השעון. באמצע המשחק כשקיבלנו את האדום אמרתי לעצמי שזו ההזדמנות שלנו להראות שאנחנו גברים, להראות שיש לנו אופי ושהקבוצה הזו נראית אחרת. היום היה מבחן אופי עבורנו".

"היה מבחן קשה, מול הר געש וצלחנו את המבחן", הוסיף ביטון. "בבלומפילד אני מצפה שבוע הבא ליותר מזה. בלומפילד עם תפוסה מלאה זה משהו אחר. גם נגד אריס בתל אביב ראינו את ההשפעה והכוחות שהם נותנים ואנחנו צריכים יותר מזה שבוע הבא. אנחנו צריכים שהאוהדים יבואו וידחפו אותנו עד הדקה האחרונה כדי שנגיע טוב לגומלין ובע"ה נשמח אותם".

על ערן זהבי: "מה יש לומר. מדהים לראות את הבן אדם הזה. הוא לא נגמר. כל פעם מחדש הוא נותן משהו אחר. ערן הוא דמות, פיגורה. מחוץ למגרש ועל המגרש. משפיע בווינריות וברצון לנצח כל הזמן. בציפיות וברמה הגבוהה שהוא דורש מכל שחקן בכל רגע באימון".

סבוריט: "יש לנו קבוצה חזקה ומקווה שנוכיח את זה גם נגד ניס"

בסיום המשחק סיכם המגן סבוריט: אנחנו שמחים כי אנחנו העפלנו. המשחק היה קשה מאוד האצטדיון פה היה באווירה מדהימה. אבל לנו היו האוהדים שלנו שעזרו לנו. עשינו עבודה טובה בבלומפילד וזה נתן לנו את היתרון כדי לעבור אותם. עבדנו כל תקופת ההכנה כדי לשחק משחקים כאלה. אני חושב שיש לנו קבוצה חזקה כדי לשחק משחקים כאלה. אני חושב שגם במשחק הבא נגד ניס יש לנו קבוצה מספיק טובה כדי לעבוד קשה ולעשות הכל ולהעפיל לשלב הבתים".

"אני מקווה שהאוהדים מבינים נגד מי אנחנו משחקים במשחק הבא ומבינים שאנחנו צריכים את כולם בשבוע הבא בבלומפילד".