מכבי תל אביב תארח מחר (20:00 בבלומפילד) את אריס סלוניקי למסקרן במסגרת מוקדמות הקונפרנס ליג. היום (רביעי) קיימה הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס הקפטן שרן ייני למשימה מול היריבה היוונית.

"אנחנו באים למשחק שהוא מאוד חשוב לנו בקונפרנס ליג, מקום שאנחנו רוצים לעלות ואנחנו באים עם הרבה מוטיבציה", אמר ייני.

"אריס היא יריבה יותר חזקה מזירה וזה מעלה את המוטיבציה, למרות שתמיד אנחנו באים לתת את הכל", הוסיף, "זה מפעל שאנחנו לוקחים בשיא ברצינות ורוצים לעלות. אנחנו באים לתת את כל מה שיש לנו כדי לעשות תוצאה טובה מול יריבה מצוינת".

על ההגרלות שקיבלה הקבוצה העונה באירופה אמר: "אנחנו בכלל לא חושבים על ניס כי יש לנו אתגר גדול כבר עכשיו. אני לא שנה ולא שנתיים במועדון ובשביל לצבור את כל הנקודות שעשינו באירופה היינו צריכים לעבור יריבות חזקות והצלחנו. צריך להיות מרוכזים וצנועים, לעבוד קשה, להתכונן ולהיות מרוכזים במשחק חשוב. לעצור את ההתקפה המצוינת שלהם, להיות עם ביטחון עצמי ולהשתפר כמובן. הולך להיות משחק קשה".

על הציפיות של הקהל מהקבוצה הוסיף: "ברור שתמיד אנחנו רוצים שהקהל יעודד ויתמוך, גם אם יש מישהו ברגע פחות טוב. אנחנו במועדון שאנחנו יודעים שיש ציפיות, זה לגיטימי וחלק ממה שעברנו וצריך לדעת להתמודד עם זה. מצפים מאיתנו לא רק לנצח אלא לשחק יפה וזה בסדר. שם אנחנו רוצים להיות. אם לא היו מצפים לא היינו דוחפים את עצמנו לרמה הזה".