02/08: הגרלת פלייאוף הקונפרנס ליג

עוד לפני שתפגוש את אריס סלוניקי, מכבי תגלה ביום שלישי הקרוב (15:00) מה יצפה בהמשך מוקדמות הקונפרנס ליג אם תעבור את היריבה היוונית בסיבוב המוקדמות השלישי. המנצחת בין מכבי לאריס תהיה מדורגת בהגרלה שתיערך בשוויץ כאשר משחקי הפלייאוף צפויים להיערך ב-18 וב-25 באוגוסט.

עוד באתר:

04/08: מכבי ת"א – אריס סלוניקי, 20:00 בבלומפילד

סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג זימן לנו מפגש כפול מול הקבוצה שסיימה את העונה האחרונה במקום ה-3 בליגה היוונית. מכבי תנסה כמובן להשיג תוצאה טובה בבית לפני היציאה לגומלין בסלוניקי שייערך בשבוע הבא.

11/08: אריס סלוניקי – מכבי ת"א, 21:00 באיצטדיון קלאנטיס ויקלידיס

לאחר המשחק הראשון בבלומפילד, מכבי תצא ליוון ותנסה להשיג את הכרטיס לפלייאוף מוקדמות הקונפרנס ליג באיצטדיון קלאנטיס ויקלידיס המכיל 22,800 אלף מקומות.

20/08 (מועד לא סופי): מכבי ת"א – בני ריינה, בלומפילד

אחד הימים המרגשים עבור כל אוהד כדורגל יגיע ב-20/08 כאשר ליגת ONE ZERO הבנק הדיגיטלי תצא לדרך. מכבי תארח במחזור הראשון בבלומפילד את העולה החדשה כאשר היום והשעה הסופיים של המשחק יפורסמו בהמשך החודש.

מה עוד יחכה לכם? פרוייקט פתיחת העונה המרגש של מכבי תל אביב עם כל הכתבות, ראיונות, טורים ומגזין משחק שיפתח את העונה. אז זה הזמן להתחבר לרשתות החברתיות של מכבי ולהמשיך לעקוב אחר התכנים באתר ובאפליקציה.

26/08: הגרלת שלב הבתים של הקונפרס ליג

במידה שתעפיל לשלב הבתים של הקונפרנס ליג בפעם השנייה ברציפות, מכבי תהיה חלק מההגרלה שתתקיים ביום שישי ה-26/08, יממה לאחר משחק הגומלין של הפלייאוף.

27/08 (מועד לא סופי): הפועל חדרה –  מכבי ת"א 

משחק החוץ הראשון של הצהובים במסגרת הליגה יהיה מול הפועל חדרה במסגרת המחזור השני. גם במקרה הזה היום והשעה הסופיים יפורסמו בהמשך.

חברי FOREVER? הרווחתם!

מלבד ההנחה על הטיסה לסלוניקי (לפרטים לחצו כאן) מצפים לכם במהלך החודש לא מעט הפתעות ופעילויות ייחודיות שלא תרצו לפספס. מתחרויות נושאות פרסים ועד לאירוח מיוחד במשחק של הקבוצה והטבות נוספות.

חברי FOREVER+ שטרם ניצלו את הטבת הכרטיס ללא עלות למשחק הקבוצה באירופה – זה הזמן לנצל אותה לקראת המשחק הקרוב נגד אריס סלוניקי