עם היתרון שני שערים מהמשחק הראשון, מכבי תל אביב התארחה הערב (חמישי) בסלוניקי אצל היריבה היוונית אריס, במשחק הגומלין של הסיבוב השלישי במוקדמות הקונפרנס ליג. הצהובים ביקשו להשלים את המשימה ולהעפיל לסיבוב הפלייאוף.

המאמן, ולאדן איביץ', ששב לאצטדיונה הביתי של אריס אחרי ששיחק שם, לא ערך שינויים מההרכב שפתח בניצחון 0:2 בשבוע שעבר. ייני וביטון המשיכו לאייש את מרכז ההגנה לצידו של אנריק סבוריט. אנדרה ג'ראלדש ומתן חוזז פתחו כקיצוניים.

דן גלזר יחד עם גבי קניקובסקי ויוריס ואן אובריים פתחו בקישור. בהתקפה שיחקו ברנדלי קובאס ויובאנוביץ'.

עוד לפני שריקת הפתיחה השחקנים נתנו הרבה כבוד לכמעט 1000 אוהדים צהובים שליוו אותם לסלוניקי.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח בלחץ של אריס על מחצית המגרש של מכבי אבל ההגנה של איביץ' עמדה טוב ונעה מהיוונים להגיע למצבים מסוכנים למעט בעיטה מ-16 מטרים שמצאה את פרץ מוכן.

מן העבר השני מכבי השתחררה מהלחץ מספר פעמים ומצאה את קובאס פעם אחת מאחר לכדור ופעם שניה בבעיטה שחמקה מהקורה. ככל שחלפו הדקות אריס השתלטה לגמרי על מרכז המגרש ובדקה ה-25 מכבי ניצלה משער פיגור אחרי שכור חופשי של פאלמה זעזע את משקוף שערו של פרץ.

בדקה האחרונה שילוב מסירות נהדר בין סבוריט וקובאס מצא את המגן הספרדי בעמדה נוחה להעביר רוחב אבל הכדור שלו הורחק לקרן. בסיום המחצית הראשונה שתי הקבוצות ירדו לחדרי ההלבשה ללא יתרון.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של שתי הקבוצות ובזמן שמכבי שמרה על שערה וניסתה לצאת להתקפות מעבר מהירות, אריס המשיכה ללחוץ על מנת למצוא את השער הראשון במשחק.

בדקה ה-55 טענה אריס לעבירה של גלזר על גריי ואחרי התערבות של הקוון ודקות של תהייה אם הייתה עבירה החליט השופט הסקוטי להרחיק את גלזר ולפסוק לכדור עונשין מ-11 מטרים ליוונים. גריי תרגם את הבעיטה לשער ואריס עלתה ליתרון 0:1.

בדקה ה-66 ערך איביץ' שני חילופים ראשונים כשען זהבי ואייל גולסה נכנסו על חשבונם של יובאנוביץ' וקובאס.

החילופים עשו את העבודה בדקה ה-74. קניקובסקי השתלט על הרחקת כדור במרכז המגרש והכניס עומק נהדר לזהבי, שלא היה בנבדל ומול השוער לא התבלבל וכבש. מכבי איזנה ל-1:1!

בדקה ה-78 נכנס מאור קנדיל למשחק במקומו של מתן חוזז. בדקה ה-81 אריס שוב כבשה אחרי דאבל פס ברחבה של הצהובים בסיומו דוקורה כבש והחזיר את היתרון לאריס – 1:2.

בתוך תוספת הזמן איביץ' הכניס את ריקן וביטון על חשבונם של קניקובסקי ו-ואן אובריים.