מכבי תל אביב תארח מחר (חמישי, 20:00 בבלומפילד) את אריס סלוניקי למשחק הראשון מבין שניים במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי של הקונפרנס ליג. יממה לפני ערכה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן ולדימיר איביץ' למה שצפוי לקבוצה במפגש מול היריבה היוונית.

על ההיכרות שלו עם אריס אמר איביץ': "הבית שלי בסלוניקי וכמובן שכשאני שם ולי זמן אני צופה במשחקים שם. הם שינו חלקים גדולים בסגל, הביאו שחקנים איכותיים. בעונה שעברה הם עשו את העונה הכי טובה מזה זמן רב. כמובן שמגיע להם כבוד, זו קבוצה איכותית עם מאמן טוב, שעשתה התקדמות בשנים האחרונות עם בעלים חדש. אנחנו צריכים לחשוב על עצמנו כי אנחנו רוצים לעלות לשלב הבא, אנחנו צריכים לחשוב על איך נשחק ואיך ננצח אותם כדי להיות בסיבוב הבא".

על הציפיות שלו מהקבוצה למחר אמר: "אני רוצה לראות ריכוז מהתחלת המשחק ועד הסוף, וגם הכנה רצינית לפני המשחק – למשחק עצמו. זה חשוב מאוד. עבדנו השבוע על מה צריך לשפר, מה להשאיר, איך אפשר לשחק בצורה יותר יצירתית ואיך להיות בטוחים יותר מאחורה. אנחנו עובדים על כל החלקים של המשחק. אנחנו רוצים לעבוד על הזהות שלנו, אנחנו גדלים לאט לאט וכל משחק שיעבור יהיה טוב יותר עבורנו. כל קבוצה צריכה זמן ומשחקים טובים לצבירת ביטחון".

על השאלה האם ערן זהבי צפוי לשחק ענה: "כן, בוודאי. הוא הגיע לפה לשחק. חיכינו לו, הוא מוכן והוא ישחק. אני מרוצה מהיכולת שלו בשבוע האחרון והכל אפשרי".

על יחסי הכוחות מול אריס: "יש לנו שחקנים טובים שיודעים לשחק בכל חלקי המגרש. אנחנו משחקים בבית, אנחנו מכבדים כל יריבה ומכירים את האיכות של היריבה אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

על מצב הסגל: "כרגע הסגל בסדר. פארפה נפצע לפני המשחק האחרון, הוא בדרך חזרה ואני מקווה שיהיה איתנו בקרוב. שחר פיבן מסיים לעבוד עם מאמן הכושר, הוא הצטרף אלינו. כמובן שאחרי תקופה ארוכה אי אפשר להשתמש בו מחר אבל אני מקווה שאולי במשחק הבא הוא יהיה כשיר".

על הפעילות בחלון ההעברות: "כולנו עובדים ביחד. עשינו מהלכים אבל אם להיות כן, לא קל לשכנע את השחקנים שיכולים לעשות את ההבדל, ולעזור לנו, להגיע לפה. עשינו מהלכים אבל ברגע האחרון שחקנים אמרו לא מכל מיני סיבות. ברור שאנחנו רוצים להביא שחקנים בעמדות שונות. אני הראשון שרוצה את השחקנים, אולי מנהל מחלקת הכדורגל הוא הראשון. הוא יודע מה הקבוצה צריכה. אני הראשון שלא רוצה להביא מישהו רק כדי להביא. אנחנו רוצים להיות בטוחים ככל הניתן כאשר אנחנו עושים את המהלכים ושהם יהיו טובים ויעזרו לנו. לכן אנחנו רוצים לבדוק את זה מזווית של איכות, אישיות ודברים נוספים שחשובים לי כמאמן כדי שמישהו יהיה חלק מהסגל של מכבי".