מכבי תל אביב יצאה לפגרת הנבחרות כשהיא מוליכה את טבלת ליגת ONE-ZERO רגע לפני משחק העונה הראשון נגד מכבי חיפה שיערך בסמי עופר (שבת, 20:30). הקבוצה, על כל שחקני הסגל כולל יונתן כהן שחוזר ללבוש את המדים הצהובים, תקיים הערב את האימון לקראת המשחק ולפני כן, נערך מסיבת העיתונאים לקראת המשחק. צפו

איביץ' התייחס תחילה על היריבה מחיפה: "מכבי חיפה זו קבוצה טובה. הם התחילו את העונה בכל המפעלים טוב מאוד. יש להם סגל מעולה ומאמן טוב. לכל קבוצה יש היתרונות וחסרונות. כמו בכל משחק ניתחנו אותם וננסה לנצל את היתרונות שלנו. הכי חשוב עבורי זה איך אנחנו נשחק. איך נגן ואיך נתקוף וזה מה שאני אומר לשחקנים לקראת המשחק".

"זה לא משהו חדש בשבילי איך שמכבי חיפה משחקים", הוסיף המאמן. "שיחקתי נגד בכר שהוא מאמן מעולה גם בקדנציה הקודמת שלי והוא עושה שינויים תוך כדי משחק ואנחנו יודעים את זה ויודעים לשחק נגד זה".

על פגרת הנבחרת ואיך שהוא מצפה לשחק אמר איביץ': "עבדנו כל השבוע על כל החלקים לקראת המשחק. יש לנו מודל של איך אנחנו רוצים לשחק וכמובן שזה גם תלוי ביריב ואיך שישחק ואנחנו יכולים לעשות התאמות אבל אנחנו מעדיפים לשחק במודל שלנו גם במשחק הקרוב וגם במשחקים הבאים. יש לנו המון שחקנים שמחכים להזדמנות שלהם והם בטוח רוצים לשחק את המשחק וזה הזמן שאנחנו רוצים להשיג את שלוש הנקודות והם יעשו את הכל".

על המפגש עם עומר אצילי הפעם במדי חיפה הוסיף: "אני מכיר את עומר אצילי טוב מאוד. עבדנו יחד שנתיים והוא שחקן מהטובים בקבוצה. אבל יש להם עוד הרבה שחקנים איכותיים. אנחנו מכינים את עצמנו לא לקראת שחקן אחד אלא לקראת משחק נגד קבוצה. הכי חשוב מבחינתי זה לכבד את כולם אבל להתייחס לאיך שאנחנו נשחק ולא היריב".

על הפגרה והאם פגעה רצץ של הצהובים בליגה: "היינו מוכנים לפגרה הזו שנקבעה מראש. אני אומר כל הזמן שאנחנו עוד לא ב-100 אחוז שלנו ואני מכוון לגבי הטקטיקה והיכולת. אנחנו עובדים כדי לשפר את עצמנו. עבדנו על זה בפגרה. עבדנו על חלקים שקשורים למשחק. ואנחנו רוצים לשפר את עצמנו בחלקים שאנחנו צריכים לשפר".

על דניאל פרץ והיכולת שלו בנבחרת הצעירה: "אני מאוד מעריך ואוהב לעבוד עם שחקנים צעירים. ויש לנו כמה שחקנים איכותיים צעירים ואני בטוח שהם ימשיכו לעבוד קשה ויוכיחו את זה בעתיד. דניאל הוא אחד מהשחקנים שעובד קשה מאוד. הוא עובד שקד מאוד בראש שלו ובגיל שלו לשחק במכבי ובנבחרת ברמות האלה אחרי משחקים גדולים מציגים יכולת טובה כמו שהציג אז צריך לדבר איתן כדי להוריד אותם לקרקע אבל עם דניאל אני לא צריך. הוא מוכן למשחק. זה לא פשוט שבגיל שלהם כמו של דניאל ואוסקר או שחקנים בגיל הזה שהם מוכרים ומשחקים במועדון כמו מכבי. אוסקר הוא שחקן חכם מאוד ומקצוען".

על חזרתו של יונתן כהן אמר: "יונתן כהן הצטרף אלינו רק אתמול ונבחן את המצב אם הוא יכול להיות חלק מהמשחק הזה. מעבר לזה כולם כשירים למשחק. רצינו את יונתן בחודשיים האחרונים וזה לא היה קל להביא אותו לפה. אני שמח שהוא איתנו עכשיו וכולנו שמחים כי חיפשנו שחקן ודמות כזו ואני דיברתי איתו והוא רעב לשחק. נחכה לראות את היכולת שלו כרגע ואם הוא זמין לשחק כבר עכשיו או שנחכה להמשך".

האם ניצחון יהיה הצהרת כוונות בנוגע לתואר האליפות אמר: "אנחנו פה עוד לפני המשחק הזה. עוד מוקדם לדבר על אליפות בשלב הזה ואתם מכירים אותי שאני לא אחד כזה שידבר על זה. יש לנו עוד מספי נקודות ומשחקים לפנינו. נצטרך להיות מפוקסים כל הזמן במשחק הבא, לדבר על המשחקים הבאים זה לא רלוונטי וגם לא על האליפות".