כשנשאל על ההכנות לקראת אשדוד ותנאי המגרש:
אנחנו יודעים לקראת מה אנחנו מגיעים. הולך להיות משחק קשה נגד יריבה קשוחה. קבוצה שרוצה לשחק ויודעת להגן ולהתקיף עם שחקנים טובים ומאמן טוב. אנחנו צריכים להיות מרוכזים ולתת את המקסימום. לא יהיה קל אבל נעבוד קשה בשביל להשיג תוצאה טובה.

על העבודה במהל השבוע:
אנחנו עובדים על המשחק שלנו, אנחנו רוצים להמשיך ולהשתפר. ספגנו עד עכשיו גול אחד ואנחנו רוצים לעשות את הדברים באופן מושלם. אני יודע שזה לא תמיד קל, במיוחד בתקופה הזאת של תחילת העונה, אבל אנחנו יודעים באיזה מועדון אנחנו נמצאים ומה המטרות שלנו. אנחנו צריכים לעבוד קשה באופן יומיומי ולהציג יכולת טובה במשחקים. המטרה שלנו לשחק טוב ולחזור עם 3 נקודות.

על הבלם החדש דריק לוקאסן:
צפינו בו לפני חודש וחצי. התכנית שלנו הייתה להביא אותו כבר אז וזה לא יצא לפועל. כשקבילנו את המידע שאפשרי להביא אותו פעלנו מיד. אנחנו עובדים ביחד עם צוות הסקאוטינג ואנחנו מקווים שהוא ייתן לנו משהו אחר. אנחנו שמחים שהוא איתנו ואני מאמין שהוא יהיה זמין למשחק הבא.

כשנשאל על בעיית החלוצים לקראת המשחק הקרוב:
זה חלק מהעבודה שלפעמים צריך לחשוב על פתרונות במקומות מסויימים. מי יפתח בהרכב, מי יעלה מהספסל ומי ישחק באיזה עמדה. אני לא יכול לומר שזה מושלם אבל אנחנו צריכים להתמודד עם זה.

כשנשאל על חיזוק לקבוצה בעמד הכנף:
כמובן שאנחנו רוצים לחזק את הקבוצה ואנחנו מחפשים שחקנים בסגנון הזה. אבל לפעמים זה לא תלוי בנו. לגבי שחקן כנף כבר כמעט היה סגור אבל הוא החליט לא לבוא.