אחרי הניצחון 0:3 בדרבי, מכבי תל אביב תתארח בשבת הקרובה (20:15) באיצטדיון דוחא ותנסה להמשיך את המומנטום מול בני סכנין במסגרת המחזור ה-8 בליגת ONE ZERO. לקראת המשחק דיבר המאמן ולדימיר איביץ' עם כלי התקשורת והתייחס למשימה שמצפה לו ולשחקניו.

על חשיבות הניצחון בדרבי:
"כל משחק חשוב, בטח שכשאתה משחק דרבי ומגיע לאחר הפסד נקודות. הכנו את עצמנו כדי לנצח ולשחק חזק, היינו הקבוצה הטובה יותר, מאורגנים, שיחקנו כדורגל התקפי וזכינו במה שנלחמנו עליו".

על בחירת הסגל:
"כשיש 24 שחקנים ואתה משחק רק במסגרת אחת לא קל לבחור את הסגל. הכנו את עצמנו למשהו אחר, אבל נשארנו בלי אירופה. אנחנו רוצים לתת לכל השחקנים תשומת לב על העבודה שלהם והאיכות שלהם. כולם שחקנים איכותיים, אבל בהרכב יש רק 11 שחקנים, אנחנו יכולים להשתמש ב-5 חילופים וכשמשחקים רק פעם בשבוע לא קל לבחור 18 בכל פעם".

על שביעות רצונו מהסגל:
"אני מרוצה מהשחקנים שיש לי ומהאיכות. אמרתי בעבר שאולי חסר לנו איזון אבל אני לא רוצה לחזור על זה. יש לנו שחקנים איכותיים ואני שמח מאוד על היכולות שלהם ומה שהם מראים לי בכל יום. ברור שאנחנו עובדים בכל יום קשה כדי להשתפר מבחינה אינדיבידואלית וקבוצתית".

לקראת סכנין:
"נשחק נגד קבוצה טובה מאוד, יש להם שחקנים מנוסים ומאמן טוב ואנחנו יודעים למה לצפות מהמשחק הזה. הם במיקום טוב בטבלה כרגע וזה לא במקרה. הם ראויים לכך, אנחנו יודעים איזה משחק מצפה ולנו ואנחנו חייבים להיות מרוכזים כי יהיה משחק קשה מהשנייה הראשונה".

על מצב הכשירות של אוסקר גלוך:
"הוא בסדר".

על האפשרות שיונתן כהן ישחק במשחק הקרוב:
"אני לא יודע, אנחנו עוקבים אחריו, אל תשכחו שהוא הגיע לכאן לאחר כחודש ללא אימונים נורמליים. הוא לא שיחק הרבה בעונה שעברה, בדומה לדור פרץ. זה פרק זמן ארוך מאוד ולוקח זמן לחזור לכושר בו היית בעבר. זה לא קל, זו עבודה קשה. הבאנו את שניהם כי האמנו שיחזרו מהר לכושר שלהם. דור עושה את זה וכבר שיחק הרבה משחקים. עם יונתן אנחנו צריכים להיות סבלניים, הוא היה פצוע לפני כחודש, אנחנו מתקדמים מיום ליום ואני הראשון שרוצה יהיה מוכן ב-100 אחוזים ויעזור לנו על המגרש".