אחרי הניצחון הדרמטי נגד בני סכנין במחזור האחרון, מכבי תחזור מחר (שני, 20:30) לאיצטדיון בלומפילד. שחקניו של ולדימיר איביץ' יארחו את מכבי נתניה במסגרת המחזור ה-9 בליגת ONE ZERO והיום דיבר המאמן במסיבת העיתונאים שנערכה לקראת המשחק.

לקראת נתניה:

"השחקנים יודעים שנשחק נגד קבוצה איכותית, זה לא משנה שלא התחילה טוב את העונה. זו קבוצה שיודעת להגן, להתקיף, עם שחקנים איכותיים וברור שזה יהיה משחק קשה. שיחקנו מולם בגביע הטוטו והם עברו בפנדלים, זו קבוצה אגרסיבית שתיתן את המקסימום שלה ואנחנו נצטרך לתת מאה אחוז ואפילו יותר כדי לנצח. אנחנו צריכים להכין את עצמנו להילחם ועל זה עבדנו בשבוע האחרון".

על המשחק הקודם מול בני סכנין:
"העבודה שלנו היא להכין את הקבוצה שלנו לכל משחק. יש משחקים כמו בסכנין, שפתחנו טוב, לאחר מכן איבדנו ביטחון ואני מאמין שבסיום שתי הקבוצות היו יכולות לנצח. אנחנו היינו ברי מזל להבקיע, שערים שלהם נפסלו, גם לנו היו מצבים. אנחנו לא אוהבים שהיריבה שלנו יוצרת מצבים, זו המנטליות שלנו וככה אנחנו מתייחסים לעצמנו קודם כל. רצינו להיות דומיננטיים, ליצור מצבים ולכבוש אבל לפעמים זה בלתי אפשרי כי יש יריבה עם מאמן ושחקנים איכותיים שמנסים לעשות את הטוב ביותר עבור עצמם".

על העונש של בית הדין בעקבות אירועי הדרבי:
"זה לא טוב למועדון, אנחנו צריכים את הקהל שלנו שיהיה בכל באיצטדיון ויתן לנו תמיכה. אנחנו צריכים להיות זהירים ולחשוב על ההשלכות אחרי דברים שקורים כמו בדרבי. זו החלטת בית הדין ואני לא יכול להוסיף"

על הקושי שלו בבחירת הסגל לכל משחק:
"דיברתי על כך הרבה פעמים, זה קשה כי יש לי 24 שחקנים ו-6 מהם צריכים להיות מחוץ לסגל בכל פעם. ברור שזה לא קל, אני מדבר איתם בכל יום, לפעמים אלה החלטות בגלל היריבה. אני עוקב איך הם עובדים במהלך השבוע, אולי יש לי דעה שמשיהו לא במצב מספיק טוב מבחינה פיזית או שזו החלטה טקטית, זה יכול להוביל להחלטה על מי שיישאר בחוץ. יש שחקנים בכושר טוב והם צריכים לחכות לרגע בו יהיו חלק מהקבוצה. אני הראשון שלא שמח להשאיר מישהו מחוץ לסגל אבל זה חלק מהתפקיד שלי".

על שביעות רצונו מהיכולת של חלק מהשחקנים:
"אני מרוצה מההתנהגות ומהמנטליות שלהם. השחקנים שנמצאים פה עובדים ונותנים את המקסימום. יש שחקנים שצריכים זמן. דור פרץ למשל שיחק ב-3 במשחקים האחרונים אבל אל תשכחו שהוא לא שיחק הרבה בענה שעברה. ברור שצריך זמן לחזור לכושר ואני בטח שהוא יחזור, הוא חכם, עובד קשה, הוא ישחק ויראה את האיכות שלו. אנחנו בטוחים שעשינו מהלך טוב איתו .יותן כהן למשל הגיע לפני מספר שבועות וגם הוא לא בכושר מספיק טוב, הוא לא שיחק הרבה בעונה שעברה, הוא הגיע עם מעט משקל עודף, הוא צריך לשפר את המצב הפיזי שלו ואז יחזור לשחק. הכי קל לי לתת לו לשחק אבל מה יקרה אם הוא יפצע אחרי רבע שעה? אנחנו לא רוצים להסתכן עם מישהו שהגיע לאחר זמן רב ללא משחק ולא לחשוב על ההשלכות אם משהו יקרה. הבאנו אותנו לכאן לשחק ואני הראשון שרוצה שהוא יעזור לנו אבל חייבים להיות הגיוניים, לא לאבד סבלנות ולהבין מתי הרגע להשתמש בו".