טירוף ה-Cyber Monday כבר כאן, הבטחנו לכם הפתעות ועכשיו אנחנו גם מקיימים עם שיא חדש שסוגר את חגיגת הקניות הגדולה בעולם: מכבי וענקית האופנה FILA גאות להשיק את התלבושת הרביעית הרשמית שתלווה אותנו בעונת 2022/23.

זו העונה השנייה ברציפות בה המועדון מביא לכם טוויסט אופנתי מרענן בדמות תלבושת רביעית, שממש לא מפחדת למתוח את הגבולות. את המהדורה המיוחדת של 22/23 נבחר להוביל עיצוב בצבע תכלת, שגולת הכותרת שלו הוא החיבור לאחד האלמנטים החשובים ביותר עבור כל מכביסט – סמל 'מכבי'. אין אוהד צהוב שלא מכיר את המגן דוד המפורסם המורכב מהאותיות מ-כ-ב-י וכעת הוא זכה לכבוד הראוי כשהוטמע כמרכיב בולט, יש שיאמרו מרגש, בכל חלקי הבד ממנו עשויה החולצה.  

החדשות הטובות הן שהעיתוי הנוכחי, רגע לפני סיום טירוף ההנחות של חודש נובמבר, גם מעניק לכם הנחה בלעדית ומחיר של 199 ש"ח (במקום 249 ש"ח) ברכישת התלבושת הרביעית הרשמית. וזה לא הכל: אוהדים שירכשו את החולצה בחנות האונליין "ויפגעו" במדרגה שנקבעה מראש (לדוגמא: האוהד ה-10 שרכש חולצה באונליין, ה-100 וכן הלאה) יזכו בפרס מפנק: חולצה רביעית חתומה על ידי אחד מכוכבי מכבי שזהותם תיחשף בהמשך! 

מאפיינים נוספים של התלבושת הרביעית

  • גזרת Fit.
  • שרוול קצר.
  • 100% פוליאסטר – בדים פונקציונליים המאפשרים נידוף זיעה מקסימלי.
  • סמל המועדון עשוי מסיליקון איכותי וכוכבים רקומים על החולצה.
  • תווית על מכפלת המותן המציינת את מקוריות המדים לעונת 2022/23.