מכבי תל אביב נמצאת בעיצומו של מחנה האימונים אותו היא מקיימת בימים האלה בטורקיה. היום (רביעי) ערכו שחקניו של ולדימיר איביץ' ניסוי כלים ראשון כאשר גברו 1:2 על אנטליהספור הטורקית במשחק אימון. 

כיאה למשחק ראשון לאחר תקופה די ארוכה חילק המאמן את הדקות בין שחקנים רבים. בסופו של דבר שער של אוסקר גלוך (81) הכריע את ההתמודדות אחרי שווראל (עצמי, 45) ומחמדי (74) קבעו 1:1 בשלב מוקדם יותר.    

מדובר ביריבה שעם היציאה לפגרת המונדיאל מדורגת במקום ה-11 בליגה הבכירה בטורקיה. בסגל אנטליהספור אפשר למצוא מספר שחקנים עם רזומה מרשים בכדורגל האירופי כמו חלוץ נבחרת ברזיל לשעבר לואיז אדריאנו, הבלם עומר טופראק, שזכור מהתקופה בלברקוזן, דורטמונד ונבחרת טורקיה, ושחקן ההתקפה אדמיר מחמדי שכיכב בבונדסליגה ובנבחרת שוויץ. מאמן הקבוצה הוא שחקן העבר נורי שאהין, שגם לו היתה קריירה מרשימה בטופ האירופי.  

מחצית ראשונה

דקה 10: אחרי 10 דקות של כדורגל המשחק עדיין שקול מאוד כאשר שתי הקבוצות מנסות למצוא את הפירצה שתוביל להזדמנות ראשונה.  

דקה 11: גויאגון שלח כדור עומק לעבר חוזז שהסתנן לרחבה, אבל השוער הטורקי יצא טוב והקדים אותו. 

דקה 22: כדור קרן של ואן אובריים הגיע לראש של סבוריט, הנגיחה של הספרדי המשיכה לידיים של השוער. 

דקה 30: זהבי קיבל הכדור באיזור הרחבה, החלוץ שלח הקפצה לעבר סבוריט שהצטרף להתקפה, אבל התערבות של בלם היריבה מנעה מצב מסוכן.

דקה 32: מכבי עם עוד התקפה מסוכנת: הפעם חוזז פרץ נהדר באגף שמאל, העביר רוחב אבל רגל טורקית מנעה מזהבי הזדמנות טובה בתוך הרחבה.

דקה 34: לואיז אדריאנו נשלח מעבר לקו ההגנה של מכבי, טננבאום יצא טוב והקדים אותו.

דקה 42: ואן אובריים העלה כדור מצד שמאל, חוזז המשיך עם נגיחה – לידיים של השוער.

דקה 43: זהבי חטף את הכדור על סף הרחבה הטורקית, ייצר בעיטה מהירה אבל רגל של שחקן הגנה הסיטה את הכדור לידיו של השוער.

דקה 45: חוזז פרץ באגף שמאל והעביר למרכז, גויאגון המשיך עם בעיטה תוך כדי גלישה אך לרוע מזלו הכדור פגע בקורה והמשיך החוצה. 

דקה 45+1: מכבי עולה ליתרון. חוזז שלח כדור נוסף משמאל, זהבי המשיך עם נגיחה שפגעה בקורה, משם ניתזה לרגל של שחקן היריבה גוראי ווראל והמשיכה לרשת. 0:1 למכבי. 

מחצית שנייה

דקה 46: ולדימיר איביץ' ביצע 9 חילופים עם פתיחת המחצית השנייה. 

דקה 53: אנטליהספור כבשה שער לאחר בעיטה של בירקאדיר, אבל דגל לנבדל ביטל את המהלך. 

דקה 60: ריקן שיגר כדור נהדר שטס לעבר החיבורים אבל פיספס את המסגרת במעט. 

דקה 61: עוד התקפה של מכבי, הפעם דן ביטון התקדם עם הכדור מהמרכז, שיחרר בעיטה מ-17 מטרים אבל השוער קלט. 

דקה 67: התקפה מסוכנת של מכבי התחילה עם ביטון, משם הכדור הגיע ליובאנוביץ' שהעביר רוחב למרכז, אבל בעיטה של אוסקר מ-10 מטרים נהדפה על ידי השוער. 

דקה 69: הזדמנות טובה לטורקי אחרי שאגה בילשל הגיע למצב קורץ ברחבה אבל הצלה של טננבאום מנעה שיוויון. 

דקה 70: כמעט שער שני למכבי. לאחר חילופי מסירות בין יובאנוביץ' לריקן, האחרון השאיר את יונתן כהן בעמדה טובה. הבעיטה של שחקן ההתקפה נהדפה על ידי השוער, יובאנוביץ' שלח את הריבאונד לרשת אבל דגל לנבדל פסל את השער. 

דקה 74: אנטליהספור מאזנת ל-1:1. כדור רוחב הגיע לאדמיר מחמדי, שמהאוויר המשיך עם וולה לפינה הרחוקה ופנימה.

דקה 81: מכבי עולה ליתרון 1:2. ביטון מצא את גלוך במרכז רחבה, הקשר הצליח להתגבר על 3 שחקנים טורקים ושלח כדור חד לרשת. 

הרכב מכבי – מחצית ראשונה: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, מתן חוזז, דור פרץ, יוריס ואן אובריים, פארפה גויאגון, דור תורג'מן, ערן זהבי

הרכב מכבי – מחצית שנייה: דניאל טננבאום, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, עידן נחמיאס, אבי ריקן, גבי קניקובסקי, דן ביטון, אייל גולסה, אוסקר גלוך, יונתן כהן, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.