בזמן שפגרת המונדיאל נמצאת בעיצומה מכבי תעלה בקרוב הילוך בהכנות לקראת המשך העונה – מיד לאחר סיום הטורניר. הצהובים יצאו למחנה אימונים שייערך בטורקיה החל מיום ראשון הקרוב (27/11) ועד יום שני, ה-5/12. 

כל העדכונים והתמונות מהמחנה תוכלו למצוא ברשתות החברתיות: אינסטגרם, טיקטוק, פייסבוק וטוויטר כמו גם באתר ובאפליקציה הרשמיים.

רגע לפני ההמראה התייחס הקפטן שרן ייני למחנה האימונים לראשונה באמצע העונה ואמר: "אנחנו אמנם לא רגילים לזה אבל זה ייתן לנו הרבה זמן לעבוד ולהתכונן לסיבוב השני. זה זמן גם לשחקנים שלא יצאו איתנו למחנה האימונים הקודם לעבוד איתנו. אנחנו מצפים שיהיה לנו את הזמן להתחבר עוד גם ברמה החברתית וגם ברמה הטקטית. נעבוד קשה יותר כדי להגיע מוכנים לסיבוב השני. אנחנו רוצים לפתוח את הסיבוב בכל הכח".

במהלך מחנה האימונים יעבדו שחקניו של ולדימיר איביץ' בצורה מרוכזת ואינטנסיבית  לקראת המשך המשימות שמצפות להם בחלק השני של עונת 2022/23, כאשר במוקד כמובן משחקי ליגת ONE ZERO וגביע המדינה (יחל ב-11 בדצמבר במשחק חוץ מול א.א פאחם). כמו כן, תפגוש הקבוצה את אנטליספור (30.11) ואדנה דמירספור (4.12, 17:00)  מהליגה הטורקית למשחק אימון.

בוידאו: מבט מבפנים לאימון בקרית שלום 

במ