יממה לפני שתסיים את מחנה האימונים, מכבי תל אביב ניצחה היום (ראשון) 3:6 את את אדנה דמירספור הטורקית במשחק ההכנה השני בטורקיה. 

כזכור, שחקניו של ולדימיר איביץ' ניצחו ביום רביעי האחרון 1:2 את אנטליהספור בניסוי הכלים הראשון במחנה וכעת גברו גם על יריבה חזקה שעם היציאה לפגרת המונדיאל דורגה במקום השלישי בליגה הטורקית.

על הקווים של דמירספור אפשר היה למצוא שם גדול בדמות המאמן האיטלקי וינצ'נזו מונטלה, שעשה קריירה מפוארת כשחקן בעיקר במדי רומא ובנוסף שימש גם כמנג'ר בסמפדוריה, מילאן, סביליה ועוד. שמות בולטים בסגל הטורקי היו יונאס בלהאנדה ובנג'מין סטאמבולי, שניהם בעלי עבר עשיר בטופ האירופי (בעיקר בצרפת), הקיצוניים הניגרים דייויד אקינטולה והנרי אונייקורו והמגן הימני הנורבגי יונאס סבנסון. 

מחצית ראשונה

דקה 4: מכבי הגיעה להזדמנות נהדרת אחרי שקניקובסקי חטף כדור בחלק המגרש של היריבה, מצא את יובאנוביץ' אבל הבעיטה של החלוץ חמקה מעל השער.

דקה 10: סטאמבולי בחן את פרץ עם בעיטה ממרחק – השוער קלט. 

דקה 11: דמיספור עולה ליתרון. קרן של גוקאן טורה הגיע הישר לראשו של סאמט אקיידין, שנגח מ-9 מטרים לפינה בחצי גובה ופנימה. 0:1 לדמירספור.

דקה 17: מכבי מאזנת ל-1:1! סבוריט החל בהתקפה ועם מסירה נהדרת מצא את קניקובסקי מעבר לקו ההגנה. הקשר התקדם ומ-14 מטרים שלח כדור חזק לפינה הרחוקה, השוער רק נגע אבל לא הצליח למנוע מזה להמשיך פנימה. 1:1. 

דקה 24: מכבי המשיכה להיראות טוב וקניקובסקי מצא את הרשת שוב, אך הפעם הרמת דגל לנבדל פסלה את השער של הקשר.

דקה 27: חוזז חתך למרכז וניסה לבעוט לעבר החיבורים הרחוקים – הכדור שלו היה גבוה מדי. 

דקה 28: מכבי עולה ל-1:2! הצהובים המשיכו להיות דומיננטיים יותר, ניצלו חוסר עירנות בהגנה הטורקית וכבשו לאחר שסבוריט חטף כדור, יובאנוביץ' זיהה את השוער מחוץ לשער ושלח כדור פנימה מכ-16 מטרים. 

דקה 33: מכבי יצאה למתפרצת טובה, יובאנוביץ' שלח את זהבי לעומק, החלוץ הטעה את הבלם ובעט בשמאל אבל הדיפה של השוער שלחה את הכדור לקרן.

דקה 35: מכבי כובשת את השלישי! הצהובים המשיכו להיראות נהדר והפעם גלוך חדר לרחבה משמאל, העביר רוחב וחוזז, שהגיע לפינה הרחוקה, דחק מקרוב פנימה. 1:3 למכבי.

דקה 39: דמירספור מצמקת ל-3:2. אקינטולה המהיר נשלח לעומק, הצליח לעבור את פרץ ומול שער חשוף גילגל פנימה.

מחצית שנייה

דקה 47: מכבי ייצרה לחץ עם פתיחת המחצית ואחרי התקפה מסודרת גולסה הגיע למצב בעיטה מחוץ לרחבה – הכדור שלו חמק החוצה. 

דקה 53: מכבי עולה ל-2:4! הלחץ הצהוב נמשך, פיבן השתלט על כדור לאחר קרן, הגביה מימין וחוזז נגח נהדר מ-7 מטרים לרשת הטורקית. 

דקה 55: ועכשיו זה כבר 2:5! מכבי חטפה כדור סמוך לרחבה של היריבה, ואן אובריים העביר רוחב ליובאנוביץ', שהשתחרר ושלח כדור שטוח לפינה הקרובה.

דקה 68: דמירספור מצמקת ל-5:3 אחרי התקפה מתפרצת בסיומה יונאס בלהאנדה חתך משמאל לימין ושלח כדור חזק ושטוח לפינה הקרובה. 

דקה 72: בלהאנדה המשיך לסכן את השער של מכבי, הפעם עם בעיטה שהוסטה על ידי לוקאסן לעבר השער, אבל יונתן כהן היה במקום והרחיק. 

דקה 78: מכבי עולה ל-3:6! אבי ריקן חטף כדור סמוך לקו מרכז המגרש ושלח בכדור עומק מהיר את דור תורג'מן. החלוץ הצעיר התקדם לעבר השער ובקור רוח גילגל פנימה את השישי של הצהובים. 

דקה 82: גויאגון השתלט על כדור בתוך הרחבה, הסתובב ושיחרר בעיטה מהירה ושטוחה שהלכה לידיים של השוער.

הרכב מכבי: דניאל פרץ, מתן חוזז (יונתן כהן 58), שחר פיבן (דריק לוקאסן 58), שרן ייני (דור פרץ 58), אנריק סבוריט (ניר ביטון 58), אופיר דוידזאדה (מאור קנדיל 58), דן גלזר (אייל גולסה 46), גבי קניקובסקי (יוריס ואן אובריים 46), אוסקר גלוך (פארפה גויאגון 46), ערן זהבי (דור תורג'מן 58), ג'ורג'ה יובאנוביץ' (אבי ריקן 58).