אחרי פגרה של כמעט חודש ימים, הכדורגל הישראלי חזר. מכבי תל אביב אירחה הערב (ד') את הפועל ירושלים במסגרת גביע הטוטו משחק דירוג מקומות 7-8.

עבור המאמן, ולאדן איביץ' היה מדובר בעוד משחק אחרי שני משחקי אימון במחנה האימונים שקיימה הקבוצה בו הוא יכול לבחון את כושרם של שחקני הסגל לקראת משחק גביע המדינה נגד הפועל א.א פאחם והחזרה לליגה.

מכבי פתחה עם דניאל טננבאום בשער, אנדרה ג'ראלדש, דריק לוקאסן, שחר פיבן, עידן נחממיאס ויונתם כהן שפתח לראשונה בהרכב בעמגת הקיצון בשמאל. דור פרץ, אבי ריקן ופארפה גויאגון פתחו במרכז המגרש לפני ערן זהבי ודור תורג'מן בחוד ההתקפה.

מחצית ראשונה

אחרי 18 דקות מכבי רשמה הזדמנות ראשונה כשדור תורג'מן פרץ במרכז המגרש וניסה את כוחו בבעיטה מ-16 מטרים שנהדפה ברגע האחרון לקרן.

בדקה ה-20 יונתן כהן הרים גדול מדוייק מצד שמאל שמצא את לוקאסן חופשי קרוב לקורה ימין, הבלם נגח מצויין אבל הקורה הצילה את האורחת מספיגה. ככל שחלפו הדקות הפועל ירושלים אבל מכבי בהתקפת מעבר מהירה של הצהובים מצאה שוב את דור תורג'מן ברחבה, האחרון חלף יפה על פני הבלם שלו אבל ברגע האחרון הכדור הורחק.

בדקה ה-37 ערכה מכבי חילוף ראון כשעידן נחמיאס שנפצע יצא ובמקומו נכנס ניר ביטון. מיד לאחר מכן התקפה של הצהובים הסתיימה שוב קרוב לקורה של ירושלים כשגויאגון השתלט על כדור במרכז הרחבה ובעט אבל החמיץ את השער בסנטימטרים בודדים.

רגע לפני השריקה למחצית מכבי עלתה ליתרון אחרי התקפה שהתנהלה מצד ימין והסתיימה ברוחב של ג'ראלדש לרחבה, זהבי השאיר את הכדור לגויאגון שבעט פנימה. 0:1 למכבי!

מחצית שנייה

מכבי פתחה את המחצית השנייה עם שני חילופים: ערן זהבי פינה את מקומו לטובת ג'ורג'ה יובאנוביץ' ומאור קנדיל נכנס במקום אנדרה ג'ראלדש.

בזמן שמכבי חיפשה להגיע למצבים דווקא לוקאסן היה הראשון שניסה את מזלו עם פריצה ממרכז המגרש אחרי שחלף על שני שחקנים ומהרחבה בעט לידיו של השוער. דקה לאחר מכן כהן ניסה למצוא את השער הראשון שלו העונה בבעיטה מחוץ לרחבה שנהדפה על שאבי והגיע ליובאנוביץ' שניסה ממצב קשה בריבאונד לכבוש ושוב שוער ירושלים היה במקום.

בדקה ה-62 קיימה מכבי שני שינויים נוספים בהרכב: יונתן כהן ואבי ריקן פינו את מקומם לטובת יוריס ואן אובריים ורוי רביבו.

לוקאסן המשיך להיות המסוכן על המגרש כשאחרי פריצה נוספת שכמעט והובילה לשער, הבלם השלט יפה על כדור שהוגבה בקרן ומקרוב כמעט וכבש את השני במשחק. גם דור תורג'מן היה קרוב לכבוש את השני במשחק אחרי נגיחה מ-15 מטרים שנהדפה ברגע האחרון.

בדקה ה-73 גולן בני כמעט וניצל טעות בהגנת הצהובים ובאחד על אחד מול טננבאום השוער ההוב היה עם ידו על העליונה. בדקות האחרונות גויאגון יכול היה להשלים צמד אחרי הגבהה של רביבו לרחבה ונגיחה שחמקה מהמשקוף.

בדקה ה-85 יובאנוביץ' סיים התקפה יפה של הצהובים שסחטה שתי הצלות משאבי בבעיטה מ-5 מטרים למשקוף ופנימה. 0:2 למכבי!