מכבי תל אביב העפילה הערב (שלישי) לרבע גמר גביע המדינה לאחר 0:5 עוצמתי על בני סכנין. לערן זהבי היה חלק משמעותי בחגיגה כשכבש צמד ובסיום גם דיבר עם כלי התקשורת. 

"סכנין קבוצה עיקשת וטובה. הבקענו את השער הראשון, השני ואני חושב שההבדל מהמשחק נגד ק"ש זה ניצול המצבים והבקעת השערים", אמר זהבי, "אני מאוד שמח על איך שנראינו היום, אנחנו מקווים להמשיך ככה ולהשתפר. עלינו שלב וזה הכי חשוב".

על עזיבת המאמן ולדימיר איביץ' אמר החלוץ: "ידענו על זה בזמן האחרון, זה לא היה רשמי אבל אנחנו לא נאיביים, אנחנו מנסים לא להתייחס לזה יותר מדי. אני רוצה להגיד שגם לשחקנים וגם למאמן מגיעה מילה טובה. עד השניה האחרונה הוא היה הכי מקצוען שיש, דרש מהשחקנים ומעצמו הכי טוב בכל אימון ובכל משחק. דברים יכולים לקרות בכדורגל, מאמנים באים והולכים, העבודה שלנו היא לעשות הכי טוב על המגרש בכל פעם. אנחנו מייצגים מועדון מאוד גדול עם קהל אוהדים גדול".

כשנשאל האם הוא מאוכזב מעזיבת איביץ' ענה: "קשה לי להגיד אכזבה, יש לי ניסיון בכדורגל ואני יודע איך דברים עובדים. לפעמים מקבלים הצעות ומבחנים שמאוד קשה לעמוד בהם. הוא לקח ההחלטה לעזוב וצריך לכבד את ההחלטה. אנחנו כמועדון צריכים להיות יותר חזקים מכל הדברים האלה. מכבי תהיה עם מאמן חדש, מכבי לא תישאר בלי מאמן".