פריויו

מכבי תל אביב אירחה הערב (שלישי) את בני סכנין במסגרת שמינית גמר גביע המדינה, במשחק שנערך באיצטדיון בלומפילד. הצהובים הגיעו להתמודדות לאחר שגברו 2:3 על הפועל אום אל פאחם בסיבוב ח' והפעם קיוו להמשיך את הדרך במפעל מול היריבה מהליגה הבכירה. 

המאמן ולדימיר איביץ' קיבל בחזרה את אנריק סבוריט ושחר פיבן, ששבו מהשעייה וגם פתחו במרכז ההגנה לצד דריק לוקאסן. אנדרה ג'ראלדש ואופיר דוידזאדה איישו את עמדות המגינים כשלפניהם הוצבו דור פרץ, גבי קניקובסקי ואוסקר גלוך. ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ' המשיכו להוביל את החלק הקדמי. 

מחצית ראשונה

מכבי פתחה את המשחק עם הרבה אנרגיות ובדקה ה-8 גם איימה לראשונה עם בעיטה של זהבי שחלפה מעל המשקוף. 2 דקות לאחר מכן מספר 7 כבר איפס כוונות בענק כששלח כדור חופשי אדיר מ-30 מטר הישר לפינה הרחוקה של קנדיל והעלה את הצהובים ליתרון. 0:1 למכבי. 

בדקה ה-18 מכבי היתה קרובה להבקיע את השני אחרי שזהבי שלח את גלוך לעומק אבל הבעיטה שלו הלכה לידיים של השוער. 3 דקות לאחר מכן הקשר הצעיר שוב איים על השער – אך פיספס את המסגרת בסנטימטרים עם בעיטה חדה מקצה הרחבה. 

השליטה המוחלטת של הצהובים נמשכה ובדקות הבאות איומים של סבוריט וגלוך פיספסו את המסגרת. בדקה ה-29 הלחץ של מכבי כבר הניב פרי נוסף עם התקפה יפהפיה בסיומה ג'ראלדש העביר רוחב מימין וגלוך הפגיז את החיבורים עם בעיטה מדויקת מ-10 מטרים. 0:2 למכבי.

בדקה ה-39 מכבי כבר כבשה את השלישי – ואת אחד השערים הכי יפים שראינו העונה. זה החל עם מתפרצת בהובלת יובאנוביץ', שדהר על פני 40 מ', המשיך עם מסירה לגלוך והקשר הקפיץ בגאונות מעל קנדיל חסר האונים. 0:3 נהדר למכבי.  רגע לפני ההפסקה (45) סכנין נותרה בעשרה שחקנים לאחר שעוואד ספג אדום ישיר לאחר כניסה מכוערת בגלוך. 

מחצית שנייה

עם פתיחת המחצית ביצעה מכבי חילוף ראשון כשאבי ריקן החליף את קניקובסקי. תבנית המשחק המשיכה להיות חד צדדית ובדקה ה-50 בעיטה של יובאנוביץ' הוסטה לקרן. 4 דקות לאחר מכן סבוריט קיבל כנראה השראה מגלוך וניסה צ'יפ משלו, אך הפעם השוער הציל. 

בדקה ה-59 איביץ' ביצע חילוף כפול כאשר הפעם דור פרץ פינה מקום לגלזר ויובאנוביץ' לדור תורג'מן. 2 דקות לאחר מכן מכבי כבשה את הרביעי. כדור של ריקן מצד ימין, קיפץ על הדשא, הגיע לזהבי והחלוץ שלח בעיטה חדה שטסה לפינה של האורחת. 0:4 למכבי, צמד לזהבי. 

איביץ' ניצל את היתרון כדי להמשיך לרענן את השורות ובדקה ה-64 ואן אובריים נכנס במקום גלוך, שזכה לתשואות מאלפי האוהדים ביציעי בלומפילד. מכבי לא הורידה את הרגל מהדוושה ובדקה ה-72 כבשה שער נהדר נוסף. הצהובים קיבלו כדור חופשי מ-18 מטרים, ריקן לקח את הבעיטה ושלח בעיטה נקייה ששייטה לעבר החיבורים של סכנין. 0:5 למכבי. 

14 דקות לסיום מכבי ביצעה גם חילוף חמישי כשפארפה גויאגון נכנס במקום פיבן. בדקה ה-80 הקשר האיבורי גם הגיע למצב בתוך הרחבה אבל הבעיטה שלו הלכה החוצה.