אחרי הניצחון הגדול על מכבי חיפה, מכבי תל אביב התפנתה לדרבי התל אביבי השני העונה והפעם תחת הדרכתו של אייטור קראנקה. מוקדם יותר מכבי חיפה איבדה נקודות ב-0:0 נגד בני ריינה והצהובים של קראנקה הגיעו במטרה לרשום ניצחון חשוב שיצמק את הפער בצמרת ל-3 נקודות.

המאמן הספרדי לא ערך שינויים בהרכב מזה שפתח נגד מכבי חיפה למעט כניסתו של גבי קניקובסקי ל-11 על חשבונו של אוסקר גלוך שעזב לרד בול זלצבורג.

בהגנה לצידו של דניאל פרץ בשער פתחו, אנדרה ג'ראלדש, אנריק סבוריט, שחר פיבן ואופיר דוידזאדה. דור פרץ פתח בקישור יחד עם דן גלזר ופארפה גויאגון ובחוד ההתקפה פתחו ערן זהבי וג'ורג'ה יובאנוביץ'.

מחצית ראשונה

המשחק נפתח ונעצר מיד לאחר מכן למספר דקות אחרי שימוש באבוקות ביציעים. כעבור 13 דקות המשחק חודש אך שתי הקבוצות התקשו להביא עצמן למצבי הבקעה עד לדקה ה-41 אז ערן זהבי רשם את הבעיטה הראשונה לעבר שערה של הפועל אבל הכדור חמק מהקורה.

השופט הוסיף למחצית הראשונה 12 דקות אחרי עצירת המשחק בתחילתו. 5 דקות בתוך תוספת הזמן יובאנוביץ' התרומם גבוה מעל ההגנה האדומה לכדור חופשי של קניקובסקי אבל הנגיחה חמקה מהמשקוף.

חלפה דקה וגויאגון השאיר את יובאנובית' לבד מול השוער אבל האחרון התקשה להשתלט עליו ואיבד הזדמנות נוספת לעלות את הצהובים ליתרון מוצדק. רגע לפני השריקה למחצית סבוריט מצא בכדור גובה מדוייק את ראשו של זהבי אבל הנגיחה הייתה מחוץ למסגרת ובסיום המחצית שתי הקבוצות ירדו לחדר ההלבשה ללא שערים.

מחצית שנייה

המחצית השנייה נפתחה ללא שינויים בהרכב של הצהובים. בדקה ה-53 שרק השופט לכדור עונשין מ-11 מטרים להפועל אך בהתערבות הואר שינה את החלטתו.

המחצית לא התעלתה לרמה גבוהה כשרק בדקה ה-66 רשמו הצהובים בעיטה ראשונה לעבר שערו של זובאס אך הכדור של סבוריט עלה גבוה מעל לשער.

בדקה ה-74 גאנם ניצל טעות בהגנת הצהובים אחרי מסירה רעה של פיבן, סבוריט עצר אותו רגע לפני הכניסה לרחבה בעבירה מאחור ובותיר את מכבי ב-10 שחקנים אחרי שספג כרטיס אדום ישיר. 

בדקה ה-78 ערכו הצהובים חילוף משולש: פיבן, גויאגון קניקובסקי יצאו ונכנסו ניר ביטון, אבי ריקן ושרן ייני. ריקן היה קרוב באחת מנגיעותיו הראשונות בכדור לכבוש את הראשון במשחק אחרי מסירה של זהבי אבל הכדור חמק מהקורה. בדקה ה-90 גלזר פינה את מקומו לטובת איל גולסה.

בתום 9 דקות הארכה וניסיון נוסף של גולסה שתי הקבוצות נפרדו ללא שערים.