מכבי תל אביב תעלה מחר (שני, 20:30) למשחק מסקרן כשתפגוש את מכבי חיפה במסגרת המחזור ה-19 של ליגת ONE ZERO. יממה לפני, קיימה היום הקבוצה את מסיבת העיתונאים בה התייחס המאמן אייטור קראנקה למשימה שמצפה לו ולשחקניו באיצטדיון בלומפילד. 

"מצפה לנו משחק נגד מכבי חיפה מחר ואנחנו חייבים להיות מוכנים ב-150 אחוז", אמר קראנקה בפתיחת דבריו, "נשחק באיצטדיון שלנו, האווירה במשחק הביתי הקודם היתה טובה מאוד, במשחק האחרון היו איתנו 8,00 אוהדים וזה היה מדהים. המשחק מחר עצום עבורי, אני לא מבין כלום ממה שנאמר מסביב, רק מתרכז במשחק, גם השחקנים, וזה הדבר המרכזי".

כשנשאל לגבי הידיעות על עתידו של אוסקר גלוך ענה המאמן: "אני לא יודע מה יקרה בעוד 10 דקות או 24 שעות. אני לא יכול לחשוב על מה שלא בשליטתי. אני רוצה לשלוט במשחק מחר, עם השחקנים שיש לנו, ועד עכשיו, אם אני לא טועה, אוסקר אמור להיות בסגל".

על כך שיגיע למשחק מול חיפה כאשר הוא נמצא תקופה יחסית בתפקיד ענה: "ברור שזה לא התסריט הכי טוב אבל היתרון שיש לי הוא האיכות של הסגל שלי והדבר השני הוא שאנחנו משחקים בבית. מחר זה משחק עם מוטיבציה אדירה, נכון שאנחנו עובדים ביחד זמן קצר יחסית, אבל היתרון שלנו הוא לשחק בבית ולדעת שאנחנו מגיעים למשחק הזה כמכבי תל אביב".

בהמשך נשאל קראנקה על היכולת של מכבי בפתיחת המשחק האחרון מול בית"ר ירושלים: "אמרתי לאחר המשחק שלא הגענו בגישה טובה. עם האיכות שיש ב-70 הדקות האחרונות היינו טובים מהיריבה למרות שהיינו ב-10 שחקנים. זה משהו שאנחנו צריכים לשפר, כולם יודעים שאם נגיע בגישה לא נכונה נעשה טעות גדולה".

קראנקה נשאל גם על מידת הלחץ שיש על הקבוצה לפני המשחק אך הבהיר: "אני חושב שהלחץ הוא על חיפה. הם במקום הראשון, להם יש משהו להפסיד, לנו אין מה להפסיד. אנחנו רוצים לנצח, משחקים בבית, עם הקהל שלנו ועבורי זה חשוב מאוד, לשחק משחק כזה בבית. עוד דבר טוב הוא העבודה שאני רואה מהשחקנים במגרש האימונים".