שחקני מכבי תל אביב וצוות האימון התכנסו הבוקר (שלישי) בחנות הדגל של  BOSS בקניון רמת אביב – לרגל אירוע חשיפת החליפות הייצוגיות לעונת 22/23.

כחלק משיתוף הפעולה המתמשך והמוצלח בין פקטורי 54 ובית האופנה BOSS לבין מועדון הכדורגל מכבי תל אביב, משמש המותג כמלביש הייצוגי של המועדון, לצד הלבשת קבוצות כדורגל מובילות באירופה כמו באיירן מינכן.

הקולקציה, שעוצבה עבור מועדון הכדורגל המוביל, מאופיינת בקווים צעירים ובצבעי כחול-נייבי ולבן. במסגרת הכיוון הקז'ואלי אליו פונה בית האופנה בשנים האחרונות, הקולקציה כוללת גם טי-שירטס קלילות בגזרת סלים פיט, חולצות פולו שיוצרו במיוחד עבור הקבוצה בצבעי מכבי תל אביב, ולהשלמת המראה – מכנסיים מחויטים, ז'קט בסגנון ספורטיבי-ביזנס ונעלי סניקרס.

יוסי איראני, מבעלי Factory 54, אמר: "זו השנה השלישית של שיתוף הפעולה בין בוס למכבי תל אביב. אני רוצה לציין שבוס העולמי עומד מאחורי כל שיתוף הפעולה הזה. חשוב היה לו לקחת קבוצה בסדר גודל שתכבד את המותג ואת הערכים של המותג. וכמו קבוצות אחרות בעולם, אם זה באיירן מינכן או ליברפול או פריס סן ז'רמן שבוס נותן את החסות על הביגוד הקז'ואל אז בוס בחר גם במכבי תל אביב לייצג את המותג בישראל".

מנכ"לית המועדון, שרון תמם, שנכחה באירוע ציינה: " בוס הוא מותג על ואנחנו רואים בשיתוף הפעולה הזו כטבעי ונכון ומצמיח גם אותנו וגם את המותג. אנחנו רואים שיתופי פעולה כאלה עם כל המועדונים הגדולים באירופה וזה שיתוף פעולה טבעי, פורה ונכון והשחקנים נראים מעולה שזה הכי חשוב"

דור פרץ הוסיף: "יש פה השקה נהדרת של בוס. באנו להראות את החליפות שהעניקו לנו שזה חלק מהדרך של מכבי תל אביב".