מכבי תנסה להמשיך בשבת (17:30) את המומנטום מהניצחון עם הפועל ב"ש כשתתארח אצל סקציה נס ציונה למשחק במסגרת המחזור ה-24 בליגת ONE ZERO. הבוקר (חמישי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים בה דיבר אופיר דוידזאדה לקראת ההתמודדות. 

המגן נשאל אם יש תחושה של משחק נוח אך הבהיר: "אני חושב שהכי גרוע בעולם זה לבוא בצורה "נוחה" למשחק בליגה הזו. כל הקבוצות מאבדות נקודות בזמן האחרון. אם נחשוב שיהיה לנו נוח אז נאכל אותה בסוף המשחק. אנחנו יודעים שאין משחקים קלים בליגה הזו, צריכים להיות הכי מוכנים שיש עם מוטיבציה גבוהה ולהבין מהדקה הראשונה שהמטרה היא רק ניצחון".

על השאלה האם הניצחון על ב"ש הוריד מהלחץ על הקבוצה ענה: "לחץ תמיד יש, ב"ש היה משחק סופר קריטי להמשך העונה, הבנו שיש לו משמעות גדולה כדי לעמוד ביעדים שאנחנו רוצים להשיג. לחץ הוא דבר חיובי, במועדון גדול תמיד יש לחץ וצריך לדעת להתמודד. אנחנו עושים את זה, מכבי זה מועדון שתמיד רוצה להגיע הכי רחוק שיש וזה הסטנדרט".

על העבודה תחת המאמן אייטור קראנקה אמר המגן: "הוא מביא אנרגיה מאוד גדולה, מאוד חיובית, זה מאמן שעבר הרבה בקריירת אימון שלו, רואים את רוח הלחימה, העמידה על המגרש. לאט לאט מתחילים להכיר אותו, זה עדיין לא הרבה זמן למאמן להיות בקבוצה וככל שיעבור הזמן ניראה יותר טוב".

על היכולת של מכבי בתקופה האחרונה אמר דוידזאדה: "יש קצת חוסר יציבות בזמן האחרון, רואים את זה בתוצאות. מכבי השנים האחרונות היתה מאוד יציבה ולשם אנחנו שואפים. אנחנו עובדים קשה באימונים כדי להביא את התוצאות שאנחנו רוצים להשיג. אני חושב שמדצמבר לא עשינו שני ניצחונת רצופים וזו המטרה שלנו בשבת".