שחקני מכבי תל אביב הגיעו הבוקר (רביעי) לסניף הדגל של יורודרייב במתחם פי גלילות לציון שנה נוספת של שיתוף הפעולה ארוך השנים בין מועדון הכדורגל לחברה המובילה את תחום רכבי היוקרה בישראל.

בין הנוכחים באירוע היו שחקני מכבי אנריק סבוריט, אנדרה ג׳ראלדש, יונתן כהן, דן גלזר ודניאל פרץ וכן בעלי יורודרייב אלי שמריך ושי מסיקה, מנכ״ל מטרו מוטור תומר קומרוב ואיש הנדל״ן גיא בלושינסקי. 

אלי שימריך, בעלי יורודרייב, אמר בעת האירוע: "אנחנו מציינים היום 14 שנות שיתוף פעולה עם מועדון הפרמיום של הכדורגל הישראלי וכמו שאנחנו גדלנו בשנים האלה, כך גם גדל שיתוף הפעולה עם המועדון. יורודרייב ומכבי תל אביב חולקים את אותו DNA של מקצוענות ושאיפה למצויינות ואנו בטוחים ששיתוף הפעולה המוצלח רק ילך ויתעצם בעתיד".

דן גלזר סיפר: "יורודרייב הפכו מזמן כבר למשפחה. אנחנו שמחים מאוד על שיתוף הפעולה איתם ושמחים מאוד לחנוך את המקום המדהים שהם פתחו. אני מאחל להם המון בהצלחה, כיף להיות חלק ולעוד שנים רבות בעזרת השם".

דניאל לוי, סמנכ"ל סחר ופיתוח עסקי של המועדון, הוסיף: "העובדה שיש שיתוף פעולה במשך כל כך הרבה שנים היא ניצחון עבורנו כי זה אומר שיש ללקוח ערך והוא מאמין ומרגיש כי הוא מקבל תמורה על מה שהוא משלם. עבורנו כיף גדול להיות פה ולחנוך את האולם החדש והמדהים הזה".