מכבי תל אביב תפתח בשבת הקרובה את הפלייאוף העליון כשתארח את מכבי נתניה למשחק במסגרת המחזור ה-27 של ליגת ONE ZERO. הבוקר (חמישי) קיימה הקבוצה מסיבת עיתונאים לקראת המשחק  בה דיבר דור פרץ עם כלי התקשורת השונים.

על המשחק הצפוי נגד נתניה אמר: "מול מכבי נתניה זה משחק שונה, יש הרב בלאגן ואיבודים כי הם לוחצים מאוד גבוה. אנחנו נערכים שונה, יש תוכנית משחק מסודרת ואנחנו נערכים שונה מאיך שנערכנו למשחק הקודם. אנחנו מאוד מוכנים וכל עוד נעשה מה שהמאמן דורש ואת מה שצריך לעשות על המגרש אני מאמין שננצח".

על כך שהקבוצה מתקשה לאחרונה לצאת ממצבים קשים תוך כדי משחק אמר: "אנחנו הראשונים להיות מאוכזבים מהמצב, שאנחנו לא יכולים לנצח משחקים שהמצבים בהם יותר מאתגרים לעומת משחקים שאנחנו מובילים ועולים מוקדם ל-0:1 או 0:2. אנחנו הראשונים להיות מאוכזבים, לקחת אחריות על הסיטואציות האלה. אנחנו צריכים לגלות יותר אופי, להביא משחקים גם כשהם לא משחקים גדולים, להביא נקודות הביתה, שבשלב הזה של העונה זה הדבר הכי חשוב".

"גם כשהמצב מאתגר יש פה לימוד גדול מאוד בשבילנו כשחקנים, להתמודד עם סיטוצאיות מאתגרות ופה אנחנו נבחנים", הוסיף פרץ, "לא כשהכל נוצץ והובלנו 30 הפרש בשנה עם איביץ', כשהכול היה נוח. שחקנים נמדדים דווקא כשקשה, דווקא כשמאתגר ולכן אני רוצה שנגיע לכל משחק הכי מוכנים שיש ונבוא לעבוד כמו שצריך".

לאחר מכן אמר הקשר: "כל מי שלוקח חלק במועדון הזה, המועדון הזה חשוב לו ברמה הכי גבוהה שיש. המאמן שיושב פה לידי ונמצא רק חודשיים, אני רואה כמה המועדון חשוב לו וכמה הוא רוצה את טובת המועדון. כל מי שחלק מהמועדון הזה מרגיש שהוא משפחה ולכן כשאנחנו נקלעים לסיטואציה כזו היא מתאגרת והיינו רוצים להיות בסיטואציה אחרת. אבל אנחנו צריכים לקחת אחריות, גם כשחקנים וגם כצוות, לתת את הכי טוב שלנו כדי שהעונה הזו תיגמר עם טעם אחר".

על המטרות של הקבוצה עד לסיום העונה אמר פרץ: "המטרות הן להיות מאוחדים, להראות כמה אנחנו מאוחדים גם כשהולך פחות טוב ולעשות את הכי טוב שלנו. זה מתחיל בכל אימון, בכל חימום וככה זה מתבטא במשחקים. רק ככה נביא את הנקודות ונראה את היכולת האמיתית שנמצאת פה במכבי ת"א".

פרץ גם נשאל על האכזבה של הקהל במשחקים האחרונים וענה: "אנחנו הראשונים להיות הכי מאוכזבים מהסיטואציה כרגע, ויחד איתנו גם הקהל. מכבי זה מועדון גדול שכולל שחקנים, צוות, מקבלי החלטות וקהל. אנחנו מאוכזבים כמו הקהל, זה פוגע בנו בחיים האישיים, אנחנו חיים את זה כמו שהם חיים את זה. הם התבטאו כמו שהם מרגישים, הם זועקים את זעקתם כי רואים דברים שהיו רוצים לראות אחרת. אנחנו עושים את הכי טוב שלנו ופשוט מקבלים מהם את מה שהם מרגישים. זו זכותם המלאה".