שימי,

זו הפעם הראשונה שאני כותבת בצורה כל כך רשמית. בדרך כלל אני מדברת אלייך, מדברת די הרבה, בעיקר כשאני צריכה שתעזור לי ותקל עליי לשמח את אמא שלך. שנמצא כולנו יחד עוד דרך ייחודית להנציח אותך, את אהבת החיים שלך, את החבר הכי טוב שהיית, את התשוקה שלך למטבח והאהבה המשותפת שלנו למכבי.

בעונה שעברה בנתניה, במשחק האליפות, במחצית הראשונה הצלחתי למצוא כמה שניות נדירות של שקט. הרמתי את הראש למעלה רק כדי להרגיש אם אתה רואה את זה מיציע הכבוד של אלוהים. ובגול האליפות? בגול האליפות צרחתי את נשמתי והסתכלתי למעלה. עד היום אני בטוחה שהיית חלק מהטירוף הזה במגרש. 

שבוע אחר כך אני וירדן כבר הכנו חולצת אליפות עם התמונה שלך, היינו איתה בבית של ההורים שלך, במגרש, בחגיגות האליפות בלייב פארק וגם במשחק ההנצחה שערכנו לכבודך.

גדלנו באופקים, בשכונה אחת חמה ואוהבת. היינו חבורת הילדים של השכונה, מימי המקלט ועד הכדורגל בדשא הגדול, מריפאלריף של אמא שלי ועד לפחזניות של אמא שלך. כשהייתי בת חמש בערך, אתה ודודו, וחצי מילדי השכונה, החלטתם והכרזתם בקול גדול: "אנחנו אוהדי מכבי תל אביב". זה היה די ברור שכולנו נלך בעקבותיכם.  

חוויות מהמגרש אין לי איתך לצערי, אבל יש לי כל כך הרבה חוויות שאתה חלק מהן. השכונה, הכדורגל ומכבי שמחברים אותנו גם כשאתה בעולם אחר לגמרי ויושב ביציע הכי מכובד שיש. 

אם היית נכנס לבלומפילד המחודש אני בטוחה שהיית מחזיק את הראש מהתרגשות. וה-3:4 על חיפה בסמי, וואי שימי. איך שהיית צורח מהתרגשות. בכל שבת שאני מתארגנת למשחק ואיריס באה לשתות אצלנו קפה, קצת צובט לי בלב כי אני בטוחה שהיא חושבת לעצמה שאם היית פה, גם אתה היית בא. אתה בטח רואה אותה שם מלמעלה וכל כך גאה בה, איך היא מנצחת את הכאב ונלחמת כמו לביאה כדי להנציח אותך. היא עושה הכל כדי שכל אחד יכיר וידע מי אתה ומה היית.

כמה אהבת את החיים האלה.

שימי רוימי ז"ל 1986 – 2016

שמעון (שימי) רוימי נולד בעיר אופקים אבל כבר מילדות הפך לאוהד מכבי שעוקב ומלווה את הקבוצה. בשנים האחרונות לחייו גר שימי בבאר שבע, אך לא ויתר ועשה במהלך העונה את הדרך מהדרום עד למרכז הארץ כדי להיות שם ביציע יחד עם חבריו.

ב-1 בינואר 2016, יממה אחרי חגיגות הסילבסטר, הגיע שימי לבר ה'סמטא' ברחוב דיזינגוף בתל אביב, כדי לחגוג יום הולדת עם חבריו. הם נקלעו לפיגוע ירי בו נרצחו שימי, וכן מנהל הבר אלון בקל ז"ל. במהלך מנוסתו רצח המחבל גם את נהג המונית אמין שעבאן ז"ל.

שימי הותיר אחריו הורים ושלושה אחים.

יהי זכרו ברוך.

*פורסם לראשונה ב-2020